PracaGrupypl.praca.dyskusjeUP, staz a fundusz PHARE?

  • 1. Data: 2004-09-02 16:03:01
    Temat: UP, staz a fundusz PHARE?
    Od: "rafalm" <n...@o...nospam.pl>

    Witam

    Dzisiaj przezylem malego hardkora odnosnie UP.

    Otoz od pewnego czasu (od lutego: ) ) chcialem (a dokladnie firma ktora
    chciala mnie zatrudnic) skorzystac z oferty "1 praca" w UP. Niestety UP jak
    zwykle nie mial pieniedzy, i kazal czekac. No i ja sobie czekam, a tu
    miedzyczasie zmienily sie przepisy (od 1 czerwca) i niestety nie moglem juz
    skorzystac z "1 pracy" (wiek > 25) tylko ze stazu. Trzeba bylo zlozyc
    jeszcze raz wniosek, troche papierow i program stazu. W koncu po ciezkich
    walkach dzis rano firma dostala telefon, ze juz wszystko jest O.K. i czeka
    tylko na podpis dyrektora.

    Wszystko bylo milo do momentu kiedy za 2 godziny dostali drugi telefon od
    innej pani ze niestety osoba, o ktora prosili (czyli ja) nie moze skorzystac
    ze stazu poniewaz nie jest juz bezrobotna (zostala skreslona z powodu
    niestawienia sie w UP). Przekazali mi te wiadomosc a ja zdebialem, o co
    chodzi????, przeciez bylem a nastepna wizyta dopiero 30 wrzesnia.

    Po wizycie w UP okazalo sie ze nie doszlo do mnie (nie odebralem, wlasciwie
    z mojej winy) wezwania do stawienia sie do UP. Ale o dziwo udalo mi sie to
    jakos odkrecic, i juz z powrotem jestem bezrobotny :) (nie wiem z czego tu
    sie cieszyc). No ale jak poszedlem do pani od stazu to sie dowiedzialem, ze
    i tak nie bede mogl skorzystac, bo nie moge wziac udzialu w "Projekcie
    PHARE" (bo nie ma juz miejsc).

    No i tu moje pytanie, czy aby napewno musze przejsc to szkoleniem, czy to
    tylko taka sciema (znaczy sie staze sie skonczyly, bo dowiedzialem sie ze
    byly telefony czy nie chca kogos innego)?

    pozdr.
    rafalm