PracaGrupypl.praca.dyskusje › pierwsza praca

  • 21. Data: 2003-10-05 18:15:55
    Temat: Re: pierwsza praca
    Od: "Jurek Minus" <a...@f...pl>

    wkurzony <w...@r...ny> typed:

    [...]

    "modny kierunek", "pedagogiczny"

    ROTFl na maxa, spadlem z krzesla i nie wstalem przez dwie godziny

    btw moja znajoma tez konczyla "modny kierunek pedagogiczny" - studia
    dzienne, pol etatu pracy w szkolach w liceum w Krakowie i na krakowskich
    wsiach, wstawala o 5 rano, konczyla dzien o 22;

    "placowki do 15" - jeszcze wiekszy ROTLF - licea wieczorowe, technika z 3
    zmianami pracujace do 19 itp itd

    dla chcacego nic trudnego, nie osmieszaj sie w tym przypadku

    mam wrazenie, ze bedziesz dluuugo pracy szukal z takim nastawienie

    ZZ

  • 22. Data: 2003-10-05 20:04:10
    Od: "nowa" <n...@N...gazeta.pl>

    Jurek Minus <a...@f...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > dla chcacego nic trudnego, nie osmieszaj sie w tym przypadku
    >
    > mam wrazenie, ze bedziesz dluuugo pracy szukal z takim nastawienie

    Jeli moge pomoc. Moja siostra tez skonczyla pedagogike i piszac cv wpisala
    sobie w doswiadczeniu wszystkie praktyki jakie odbyla w trakcie studiow, a
    miala tego sporo, bo wy macie je chyba po trzecim i czwartym roku z wieloma
    klasami. A swoje cv nie wysylala poczta tylko jezdzila po szkolach osobicie.
    Wiec takze radze ci pojawic sie w dyrektora szkoly i przedstawic swoja osobe
    (w jak najlepszym swietle) juz jest na to troche pozno-klasy na pewno ci nie
    dadza swojej,ala mzoe na jakies zastepstwo sie zalapiesz za kogos. Zrob to a
    moze sie uda, choc przyznam ze w tym zawodzie bez znajomosci jest ciezko. A
    i jeszcze jedno- moze masz zrobiony jakies kursy (np na opiekuna wycieczek-
    to tez sobie wpisz).
    Zycze powodzenia