PracaGrupypl.praca.dyskusjepentor - praca - ankieter

  • 11. Data: 2004-05-25 23:02:20
    Temat: Re: pentor - praca - ankieter
    Od: "apple" <j...@x...wp.pl>

    Witek napisał(a) w wiadomości: ...

    >Mozna potem opowiadac w rozmowach o prace ze podczas pracy ankietera mozna
    >bylo przetrenowac swoje umiejetnosci negocjacyjne, nauczyc sie przekonywac
    >do swoich racjii (przeprowadzenie wywiadu) itp itd... - bo to calkiem
    >prawda.

    Akurat przekonywac do swoich racji ankieterowi nie wolno, ale namawiac do
    udzialu w badaniu (wielka to sztuka) owszem.

    apple

  • 12. Data: 2004-05-26 04:16:48
    Od: "owczar28" <o...@s...info>

    No Panowie
    Teraz to już sam nie wiem,
    w sumie to nawet na to bym nie spojrzał, ale ten laptop mnie zastanowił, ale
    po tych wywodach mam mieszane uczucia i jeszcze więcej podejżeń.
    Zobaczymy za jakiś czas co z tego będzie postaram się coś dodać, jakby co

    Owiec

  • 13. Data: 2004-05-26 07:07:00
    Od: Witek <n...@p...pl>

    "owczar28" <o...@s...info> napisal w

    > Teraz to juz sam nie wiem,
    > w sumie to nawet na to bym nie spojrzal, ale ten laptop mnie
    > zastanowil, ale po tych wywodach mam mieszane uczucia i jeszcze wiecej
    > podejzen. Zobaczymy za jakiô czas co z tego bedzie postaram sie coô
    > dodac, jakby co
    Wyluzuj... Bierz ta prace. Zawsze mozesz odejsc jakby co. Pozatym pomimo
    ze jest ciezko to mozna przezyc troche ciekawych-pozytywnie przygod
    latajac po blokach z ankietami. A skoro daja laptopa... :-)

    Nie omieszkaj tego wszystkiego co robisz opisac tu na grupie.

    Powodzenia!

    --
    Witek
    email: n...@p...pl (dziala)

  • 14. Data: 2004-05-26 17:58:56
    Od: "mat" <m...@w...pl>

    > latajac po blokach z ankietami. A skoro daja laptopa...

    Laptopa nie dają tylko wypozyczaja...
    trzeba podpisac umowe, ze jesli go sie zniszczy, zgubi czy po prostu nie
    odda na czas placi sie kupe kasy.

    Marcin.

  • 15. Data: 2004-05-26 20:33:16
    Od: Witek <n...@p...pl>

    "mat" <m...@w...pl> napisal w news:AV4tc.768$vP.9@news.chello.at:

    > trzeba podpisac umowe, ze jesli go sie zniszczy, zgubi czy po prostu nie
    > odda na czas placi sie kupe kasy.
    Tak, taki laptop to pewnie od 2000 wzwyz.

    --
    Witek
    email: n...@p...pl (dziala)

  • 16. Data: 2004-05-27 04:01:17
    Od: "owczar28" <o...@s...info>

    podobno wiecej cenią na 5 koła
    tylok czemu zaraz te czarne barwy

  • 17. Data: 2004-05-27 04:10:40
    Od: "owczar28" <o...@s...info>

    To nie takie proste
    Pracę już mam, a zgłosiłem się do nich gównie ze zwględu na laptopa - :) po
    co kupować
    a skoro można sobie przy tym zarobić to tym bardziej.
    Tylko własnie to ż emożna chyba w ciągu 2 tygodni odejść
    zobaczymy

  • 18. Data: 2004-05-27 04:14:05
    Od: "owczar28" <o...@s...info>

    a czym się rózni ankieter CAPI od zwykłego

  • 19. Data: 2004-05-30 00:00:36
    Od: "apple" <j...@x...wp.pl>

    owczar28 napisał(a) w wiadomości: ...
    >a czym się rózni ankieter CAPI od zwykłego

    CAPI to wlasnie badania realizowane przy uzyciu laptopa. "Zwykle" to takie,
    gdzie kwestionariusze sa papierowe.

    apple

  • 20. Data: 2004-06-21 12:09:00
    Od: "Tom" <t...@o...pl>

    > Ciekawe
    > Zastanawiam się nad nawiązaniem z nimi współpracy - teraz dają nawet laptopa
    > na stan.

    Ciekawe czy mozna kozystac sobie z niego do woli i np. zapisywac na nim swoje
    dane, czy instalowac gry....

    Pozdrawiam

    Tom