PracaGrupypl.praca.dyskusje › outsourcing IT

  • 11. Data: 2005-03-21 20:46:06
    Temat: Re: outsourcing IT
    Od: "rok" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w wiadomości
    news:d1na84$ega$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > U nas jest 100 zl/miesiac/komputer.

    Jakie miasto że tak spytam z ciekawości??

    rok

  • 12. Data: 2005-03-21 21:32:42
    Od: azbest <a...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "rok" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomo?ci

    > U nas jest 100 zl/miesiac/komputer.

    Ale jest to chyba jakas bogatsza firma ? :)
    Rozumiem, ze z takiego abonamentu rezygnujesz w takim razie ? Czy sie to oplaca
    ? Tzn, wezmy jeden komputer - 1h - bo uzytkownik popsul myszke, druga h bo
    wyciagniety kabel zasilania, trzecia h, bo costamcostam drobiazgowego. Widzisz,
    ze napracujesz sie, najezdzisz za te 100 per komputer - praca nieproporcjonalna
    do zyskow. A jezeli sie trafi chociaz polowa uzytkownikow z takimi
    "umiejetnosciami" ? :)

    PS
    netto czy brutto ?

  • 13. Data: 2005-03-21 22:06:09
    Od: "Tomisio" <t...@c...pl>

> [...]
    nieproporcjonalna
    > do zyskow. A jezeli sie trafi chociaz polowa uzytkownikow z takimi

    Normalnie kurna Walduś to tera tą wypowiedzią rozbawiłeś mnie do łez, serio,
    serio. Idę po browara i chyba zadzwonię po specjalistę bo mi normmalnie coś
    myszka opornie tak góra-dół. Dzięki jesteś spoko gość :-))

  • 14. Data: 2005-03-21 22:08:08
    Od: "Tomisio" <t...@c...pl>

> [...]
    coś
    > myszka opornie tak góra-dół. Dzięki jesteś spoko gość :-))

    O kurna co z moimi literkami, pytam specjalistę ?

  • 15. Data: 2005-03-22 07:38:41
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "rok" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w
    > wiadomości

    > Jakie miasto że tak spytam z ciekawości??

    Wroclaw.

    I.