PracaGrupypl.praca.dyskusjeopóźnienia na p.p.oferowana

  • 21. Data: 2004-05-12 14:47:35
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Od: marcins <m...@c...pl>

    Jakub wrote:
    > Chciałabym wystosować wniosek o usunięcie instytucji moderatora na
    > grupie p.p.oferowana. Uważam, że działa on na niekorzyść zarówno
    > pracodawców jak i potencjalnych pracowników. Zainteresowani sami
    > potrafią znaleźć interesujące ich oferty, odrzucając inne śmiecie,
    > natomiast nie do przyjęcia dla mnie jest fakt, że ogłoszenia pojawiają
    > się raz na kilka dni (na przykład dzisiaj jest 12 maja, a ostatnie
    > oferty są z 9 maja). Swego czasu grupa była aktualizowana nawet dwa razy
    > dziennie.IMHO moderator na tej grupie jest całkowicie nieużyteczny.
    >
    > A. Jakubowska

    swego czasu bylo mniej ogloszen ? moze byly poprawniej pisanie a nie jak
    teraz 100 dziennie i polowa zle napisana

    poza tym dodatek 'praca' do GW wychodzi raz na tydzien i jakos z tego
    powodu nie ma rabanu ;)

    m.

  • 22. Data: 2004-05-12 14:49:17
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia Wed, 12 May 2004 13:09:29 +0200, osobnik ukrywajacy sie pod
    pseudonimem "PRIV" <i...@k...net.pl> w wiadomosci
    <c7t0lq$se$1@diplo.bci.pl> napisal/a:

    >Dokładnie tak...flaki się wywracają jak zachodzi koniecznośc wysłania tam
    >ogłoszenia.

    Nie przeczytalo sie FAQ? Trudno, jesli potencjalny pracodawca ma problemy
    ze zrozumieniem prostego FAQ, to moze niech lepiej nie zatrudnia.

    >Jak na dłoni widac , że swoim kolesiom puszczają to co innym ( nie
    >znajomym) blokują.

    A potrafisz to udowodnic, czy tak sobie pleciesz trzy po trzy? Jesli
    pleciesz trzy po trzy, to zwaz ze nie jestes anonimowy w internecie.

    Przemek

  • 23. Data: 2004-05-12 14:53:56
    Temat: Re: opó?nienia na p.p.oferowana
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia Wed, 12 May 2004 13:17:01 +0200, osobnik ukrywajacy sie pod
    pseudonimem Piotr Żebrowski <p...@o...pl> w wiadomosci
    <c7t137$8sd$1@news.onet.pl> napisal/a:

    >bujasz.. byly i spelnialy wymogi i zostaly puszczone 3 dni po wyslaniu [w
    >tym moje]

    Byl weekend :P

    >nie sądzę .. bo to ja szukam pracownika i miałem nadzieje na znalezienie
    >kandydatów bez dodatkowych przesunięć w terminach

    No to w czym problem? A jesli szukasz pracownika na 'gwalt' to nie dziw
    sie, ze mozesz ich nie znalezc w ciagu 24h.

    >nie mam na to czasu dlatego sie nei podejmuje

    Czyli sobie ponarzekasz ale nic w tym kierunku by cos zmienic nie zrobisz?

    >IMO to nie jest śmieszne

    Nie jest, wiec dlaczego proponujesz aby zajmowala sie tym osoba zwiazana z
    jakas firma?

    Przemek

  • 24. Data: 2004-05-12 14:58:22
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "Przemek Wrzesiński" <p...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:7de4a0pn0266e08hif56pi33sl40dnp3e0@4ax.com...
> [...]
    >
    > No to w czym problem? A jesli szukasz pracownika na 'gwalt' to nie dziw
    > sie, ze mozesz ich nie znalezc w ciagu 24h.

    nie tyle na gwałt co taka kumulacja powoduje zbędne zamieszanie

    > Czyli sobie ponarzekasz ale nic w tym kierunku by cos zmienic nie zrobisz?

    owszem narzekam .... bo nie lubię zle wykonywanych obowiązków
    nie podejmę się takiej pracy bo to nie moja branża...

    > Nie jest, wiec dlaczego proponujesz aby zajmowala sie tym osoba zwiazana z
    > jakas firma?

    tak ... łatwo wówczas [bo wszak do obowiazków należy czytanie i śledzenie
    ogłoszeń na takiej grupie] bedzie jej realizować moderowanie łącząc
    obowiązki służbowe i te podjęte cele społeczne.

    Piotr Żebrowski

  • 25. Data: 2004-05-12 15:22:17
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "marcins" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Jakub wrote:

    > swego czasu bylo mniej ogloszen ? moze byly poprawniej pisanie a nie jak
    > teraz 100 dziennie i polowa zle napisana

    to faktycznie moze byc pewnym problemem, dlatego widzial bym w tej funkcji
    osobę która na bierząco obsługuje taki system

    > poza tym dodatek 'praca' do GW wychodzi raz na tydzien i jakos z tego
    > powodu nie ma rabanu ;)

    ale wiadomo iż ona wychodzi 1 raz w tygodniu.... gdy określimy że na
    p.p.oferowana ogłoszenia ukazują się w środę.... to nie ma sprawy... a
    tak... bywa to irytujące...

    Piotr Żebrowski

  • 26. Data: 2004-05-12 15:27:49
    Od: marcins <m...@c...pl>

    Piotr Żebrowski wrote:
    > Użytkownik "marcins" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > to faktycznie moze byc pewnym problemem, dlatego widzial bym w tej funkcji
    > osobę która na bierząco obsługuje taki system

    heh nie da sie pogodzic tak pracy zawodowej ( dzieki ktorej masz co do
    garnka wlozyc ) z moderowaniem spoelcznym tak latwo.

    z jakiego powodu zrezygnowal poprzedni ?

    poza tym

    > ps. czy ktoś zawodowo zajmujący się pracą i pośrednictwem nie mógł by
    > się
    > zająć moderowaniem grupy p.p.oferowana na bieżąco ?

    taka osoba tez w koncu sie podda.

    m.

  • 27. Data: 2004-05-12 17:13:57
    Od: "Katarzyna Grzybowska" <k...@m...pl>

    Zgadzam sie, zgadzam sie i jeszcze raz zgadzam sie.
    W niedziele popoludniu wystawilam pilne ogloszenie, a do tej pory moderator
    nic nie zrobil.
    KARYGODNE.

  • 28. Data: 2004-05-12 17:20:57
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    praca.pl wrote:
    > Zapewniam , ze bylbym lepszy od .... poprzedniego ;)
    > przynajmniej odpisywalbym na maile :)

    Kogo masz na myśli?

    > i to bez pieniazkow

    ?!

    PS. Obiecałeś oddzielić w swoim serwisie _wyraźnie_ ogłoszenia z ppo
    od tych, które umieszczane są z formatki tam. I słowo stało się
    "ciałem". Perfidnie wykorzystujesz niekomercyjny Usenet do promocji
    komercyjnego serwisu i jeszcze piszesz coś o pieniążkach?

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 29. Data: 2004-05-12 17:22:52
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    praca.pl wrote:
    > bezposrednio z formularza, jest to bezplatne wiec pojawiaja sie ogloszenia
    > malych firm (co mnie bardzo cieszy),

    Wiesz, że spamujesz?

  • 30. Data: 2004-05-12 17:32:27
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana (KATASTROFA)
    Od: "Veetold" <v...@v...pl>

    Jak najbardziej zgadzam sie. Nie moze byc tak, zeby moderator cos robil dwa
    razy w tygodniu po dwie godzinki.
    To jest internet - medium natychmiastowej, nieograniczonej informacji. Jesli
    powolalo sie moderatora dla danej grupy to trzeba zapewnic odpowiednie moce
    przerobowe albo z niego zrezygnowac.
    Uwazam, ze obecny stan rzeczy to katastrofa - zarowno dla pracodawcow pilnie
    poszukujacych pracownikow jak i dla osob szukajacych pracy. Zwlaszcza w
    obecnej sytuacji na rynku pracy tj. przy obecnym bezrobociu.
    To jest rzucanie klod pod nogi.
    Pozdrawiam,
    Witek