PracaGrupypl.praca.szukanaoperator DTP/ praca zdalna/współpraca

  • 1. Data: 2003-10-08 11:19:38
    Temat: operator DTP/ praca zdalna/współpraca
    Od: "Anna" <s...@W...pl>

    Jestem operatorem DTP - szukam zdalnej pracy w tym zawodzie. Mam wykształcenie
    poligraficzne, 6-letnie doświadczenie w tej branży. Mam w domu komputer PC,
    dostęp do internetu (stałe łącze), skaner, drukarkę. Posiadam i obsługuje
    biegle pakiet programowy Adobe Collection: InDesign, Illustrator, Photshop,
    Acrobat Professional. Pracowałam też w programach: QuarkXPress, Freehand,
    Corel (głównie na Macintoshach). Mogę wykonywać prace począwszy od
    przepisywania tekstu, skanowania, po skład, projektowanie graficzne (ulotek,
    folderów, publikacji wielostronicowych itp.) i przygotowanie materiałów do
    naświetlania (przez rok obsługiwałam naświetlarkę). Proszę o propozycje pracy -
    na umowę o pracę lub na umowę o dzieło.

    Kontakt ze mną: s...@o...pl