PracaGrupypl.praca.szukanaZrobie wszystko żeby pracować!!!

  • 1. Data: 2003-10-08 10:49:36
    Temat: Zrobie wszystko żeby pracować!!!
    Od: "rmpr" <r...@w...pl>

    Podejmę się pracy na terenie Podhala bądź Krakowa. Nie posiadam zbyt
    wygórowanych wymagań finansowych, chcę tylko normalnie żyć z zarobionych
    pieniędzy!!! Jestem uczciwym człowiekiem posiadającym doświadczenie w
    sprzedaży między innymi wysokiej jakości samochodów (list referencyjny,
    szkolenia), prowadzenia obsługi medialno-promocyjnej firm, a wszystko to
    oparte jest na praktycznej znajomości warunków pracy w zespole.

    Pozdrawiam
    Michał

    P.S. Z góry dziękuje za jakąkolwiek odpowiedź.