PracaGrupypl.praca.dyskusje › okres wypowiedzenia po okresie wychowawczym

  • 1. Data: 2004-08-04 14:59:23
    Temat: okres wypowiedzenia po okresie wychowawczym
    Od: "GR" <g...@o...pl>

    Jestem zatrudniona w firmie na cały etet. Obecnie przebywam na urlopie
    wychowawczym. Poszukuję jednak nowej pracy. Czy przebywając na urlopie
    wychowawczym mogę w każdej chwili go przerwać i złożyć wypowiedzenie by
    rozpocząć nową pracę czy obowizuje mnie okres wypowiedzenia?
    W obecnej pracy pracuje prawie 4 lata

  • 2. Data: 2004-08-04 19:24:26
    Temat: Re: okres wypowiedzenia po okresie wychowawczym
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > wychowawczym mogę w każdej chwili go przerwać i złożyć wypowiedzenie by
    > rozpocząć nową pracę czy obowizuje mnie okres wypowiedzenia?

    Bedąc na urlopie wychowawczym Twój stosunek pracy uleg zawieszeniu.
    Wypowiedzenie składa gdy jest się w sosunku pracy a więc musisz być w stosunku
    pracy ,ażeby być w nim musisz powiadomić zakład pracy ,że masz zamiar wrócić do
    pracy przed planowanym zakończeniem urlopu. Jeżeli zakład pracy wyraźi zgodę na
    Twój powrót to wtedy złożysz wypowiedzenie bo masz takie prawo. Patrz art 186
    ze znaczkiem 3 kp. POzdrawiam.

  • 3. Data: 2004-08-05 06:05:35
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

> [...]
    zgodę na
    > Twój powrót to wtedy złożysz wypowiedzenie bo masz takie prawo. Patrz art

    Z tego co wiem, to teraz nie jest wymagana zgoda pracodawcy na powrót.
    Wystarczy jedynie poinformowac (chyba miesiąc wcześniej, ale nie jestem
    pewny) i pracodawca ma obowiązek przyjąć pracownika do pracy.

    --
    pozdrawiam
    Schwester

  • 4. Data: 2004-08-05 07:55:50
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Thu, 5 Aug 2004 08:05:35 +0200, na pl.praca.dyskusje, Schwester napisał(a):
    > Z tego co wiem, to teraz nie jest wymagana zgoda pracodawcy na powrót.
    > Wystarczy jedynie poinformowac (chyba miesiąc wcześniej, ale nie jestem
    > pewny) i pracodawca ma obowiązek przyjąć pracownika do pracy.

    Tak i zazwyczaj natychmiast wręcza wypowiedzenie:)
    W tej sytuacji myslę, że najlepsze będzie porozumienie stron.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)