PracaGrupypl.praca.dyskusje[off topic] Wyjaśnienie odnośnie posta "UWAGA tu werbuja scjentologowie" › [off topic] Wyjaśnienie odnośnie posta "UWAGA tu werbuja scjentologowie"
    From: "Miroslaw Zawislan" <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www,pl.praca.dyskusje
    Subject: [off topic] Wyjaśnienie odnośnie posta "UWAGA tu werbuja scjentologowie"
    Date: Sun, 4 May 2003 09:44:01 +0200

    Moja odpowiedz dotyczy tekstu z dnia 28.03
    news:b61eko$i62$1@absinth.dialog.net.pl... oraz wcześniejszych, dotyczących
    tego tematu. Pisałem w nich że kontakt jaki miałem przez internet to wpływ
    sekty scjentologów. Dziś mogę powiedzieć, że ten wpływ był bardzo podobny do
    działań scjentologów, ale bardziej mi to wygląda na pracę psychoterapeuty.
    Trochę to dziwne, ale z tego co się dowiedziałem polega to na przeniesieniu
    uczuć i odreagowaniu. Poniższe wnioski mogę powiedzieć na 90% pewności.
    Pomimo tego wiedza o sektach przyda się, więc polecam Dominikańskie Centrum
    Informacji o Nowych Ruchach Religijnych i Sektach
    http://sekty.sluzew.dominikanie.pl/index.html

    --
    Mirek Zawiślan
    http://www.miroslaw.zawislan.prv.pl