PracaGrupypl.praca.dyskusje[off topic] Wyjaśnienie odnośnie posta "UWAGA tu werbuja scjentologowie" › Re: [off topic] Wyjaśnienie odnośnie posta "UWAGA tu werbuja scjentologowie"
  • Data: 2003-05-18 17:38:09
    Temat: Re: [off topic] Wyjaśnienie odnośnie posta "UWAGA tu werbuja scjentologowie"
    Od: "Miroslaw Zawislan" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Peter 'Mikolaj' Mikolajski"
    <m...@c...spamers.are.stupid> napisał w wiadomości
    news:Xns9373DE09AAEAEDoaba.olval.thru@127.0.0.1...
    : Ke'dem guerfel "Miroslaw Zawislan" <p...@t...pl> ihn
    : news:b98552$l1v$1@absinth.dialog.net.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    : pl.comp.www
    :
    : > To jest rzetelne źródło informacji.
    :
    : Sprawdź w słowniku znaczenie słowa "rzetelność"

    Odwróć słownik, bo czytasz do góry nogami. :|

    : > Nie podoba mi się twj kpiący ton.
    :
    : A mi się nie podoba to, że pojawiasz się z tymi pierdołami na grupie
    : pl.comp.www
    - idź na pl.soc.religia czy gdziekolwiek indziej, a stąd
    : spadaj w podskokach...

    Stul pysk...
    Primo, jak masz coś do mnie na pl.comp.www to nie zaśmiecaj
    pl.praca.dyskusje
    Secundo, nie musze spadać bo ciebie już tu nie ma :>