PracaGrupypl.praca.dyskusjeodszkodowanie za zle wykonana praceodszkodowanie za zle wykonana prace
    From: slawek <s...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: odszkodowanie za zle wykonana prace
    Date: Tue, 28 Jan 2003 10:46:06 +0100

    Witam Wszystkich
    Przepraszam, jesli temat byl juz kiedys poruszany na grupie, ale
    jestem troche zdesperowany.
    Czy mozna domagac sie odszkodowania w przypadku takim jak ponizej:
    ktos ukladal mi parkiet w mieszkaniu. nie podpisywalem
    z nim umowy, mam jednak na to swiadkow, ze to robil ten czlowiek.
    wyplacilem cala nalezna kwote. po dwoch dniach, gdy lakier juz wysechl
    okazalo sie, ze jest zle polozony. wykonawca twierdzi, ze wykonal
    poprawnie zadanie,
    ja upieram sie przy swoim, iz zchrzanil robote.
    chce domagac sie odszkodowania albo prawidlowego wykonania uslugi.
    co mozna zrobic w takiej sytuacji, slyszalem o inspekcji pracy, ale czy
    w takim przypadku mozna to wykorzystac?
    --
    pozdrawiam i dziekuje za info
    Slawek