PracaGrupypl.praca.dyskusjeno i mam prace.. a raczej dwie prace ;/no i mam prace.. a raczej dwie prace ;/
    From: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: no i mam prace.. a raczej dwie prace ;/
    Date: Thu, 18 Nov 2004 13:31:24 +0100

    no tak jak nie bylo to nie bylo.. a teraz na raz dwie rzeczy
    wyskoczyly.. i co tu robic??

    obie oferty na poczatek okres probny 3 miesiace
    jedna : umowa o prace , 800 netto + prowizje (generalnie jest to taki
    troskze przedstawiciel handlowy/ds. reklamy branzowej) - branza bardzo
    ostatnio modna :) - po okresie probnym mozliwosc renegocjacji , firma
    zapewnia tez specjalistyczne szkolenia - nie bede pisac jakie ale nie
    chodzi o takie jak cos sprzedac :) - generalnie wiec jest mozliwosc
    podniesienia kwalifikacji i to w mojej branzy (praktycznie temat mojej
    pracy mag.) - praca pn-pt od 8-16 - limit rozmow/odwiedzin w 25
    firmach, nie ma limitu na podpisane umowy;
    druga: umowa zlecenie, duzo wiecej platne .. takze branza reklamowa
    tym razem w dosc duzym dzienniku/magazynie - zachecanie firm do kupna
    artykulow sponsorowanych, po okresie probnym prawdopodobnie mozliwosc
    wspolpracy tylko z wlasna dzialalnoscia (tak teraz czasopisma
    postepuja heh..) - za to z tego co wiem zarobki wtedy sa juz na
    poziomie srednim 3500 zl (oczywiscie zalezne sa od efektow.. ale ponoc
    tyle mozna spokojnie "wykrecic") - nielimitowany czas pracy : nacisk
    kladziony na efektywnosc - mozna pojawiac sie nawet raz w tygodniu w
    redakcji - wazne zeby zrealizowac limit (2 umowy) a nawet wiecej

    obie zwiazane z odwiedzinami w firmach (wiem nie jest to szczyt moich
    marzen latac po firmach ale od czegos trzeba zaczac nie?)

    no i teraz dylemat!!
    przez rok cisza, zero ofert a teraz na raz dwie i dwoch wypadkach chca
    zebym zaczela od zaraz! tak szczerze to moglabym sprobowac i jednego i
    drugiego.. chocby po to zeby cos robic, sie sprawdzic, ale nie naraz!
    szczegolnie nie na poczatku!

    PS. powodzenia dla wszystkich szukajacych.. ja juz stracilam nadzieje
    ze cos sie ruszy w tej sprawie.. ale wysylanie CV nareszcie przynioslo
    jakis efekt.. tylko teraz.. no masz ci babo placek!