PracaGrupypl.praca.dyskusjeno i mam prace.. a raczej dwie prace ;/Re: no i mam prace.. a raczej dwie prace ;/
  • Data: 2004-11-19 14:12:27
    Temat: Re: no i mam prace.. a raczej dwie prace ;/
    Od: "andgum" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cóz od przybytu glowa nie boli, a moze warto jeszcze poszukac czegos. W
    sumie 800zl to niewiele, nawet jak sie mieszka daleko od Warszawy. Po
    zaplaceniu czynszu,telefonu i innych oplat ile zostanie na zycie?
    Fakt ze lepiej miec cos niz nic. ALE Pracuje sie by zyc a nie odwrotnie-
    szkoda ze niewielu pracodawców o tym wie i korzysta z sytuacji na rynku.
    Jesli chodzi o szkolenia- to w kazdej firmie obiecuja, lecz w niewielu sa
    takie jakie byc powinny
    Pozdrawiam

    Uzytkownik "Jacek Wojnarowski" <j...@e...pl> napisal w wiadomosci