PracaGrupypl.praca.dyskusje › nadgodziny - jak się liczy?

  • 1. Data: 2005-06-02 22:09:06
    Temat: nadgodziny - jak się liczy?
    Od: "prbda" <p...@W...o2.pl>

    Witam
    Bardzo potrzebuję wiedzieć, czy praca wykonywana w nadgodzinach
    przepracowanych poza miejscem pracy może być rozliczana przez pracodawcę co
    do minuty czy musi płacić za każdą rozpoczętą godzinę.
    IMO to paranoja jeśli odbiorę zgłoszenie telefoniczne o 2 w nocy i zajmę się
    jego obsługą (na tym polega moja praca poza firmą) co zajmie mi powiedzmy
    5-15 min a mam przerwany sen itp nei mówiac jużo tym, że w ciągu godziny
    tych zgłoszeń bywa kilka.
    Ewentualnie orientuje się ktoś czy to zgodne z prawem płacić za nadgodziny
    ryczałtem?

    pzdr
    Wojtek