PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Anglii

  • 1. Data: 2005-06-02 18:37:56
    Temat: praca w Anglii
    Od: Paweł Wyżkiewicz <w...@o...pl>

    Witam, mam pytanie i prosze o w miarę rozsądną odpowiedź. Może Wy mi
    choć trochę pomożecie... mam na myśli pracę związaną z grafiką
    komputerową.
    Mianowicie, znam doskonale Photoshopa (6 letni staż) i Corela. Potrafię
    też zbudować ciakawy layout serwisu internetowego (photoshop+flash /
    flash). Noszę się z zamiarem wyjazdu zarobkowego do Anglii, oczywiście
    pracę chciałbym podjąć w branży dtp (grafika). Zarobki w designie są tam
    ponoć 3-4 krotnie większe niż w Polsce, tak więc gra jest warta
    świeczki. Przynajmniej jak dla mnie:-) W miarę dobrze znam angielski i
    mam znajomych w pięćset tysięcznym Edynburgu w Szkocji. Podzielcie się
    uwagami i spostrzeżeniami odnośnie takiego wyjazdu. Co sądzicie o takiej
    migracji, czy jest ona korzystna dla grafika. Może znacie jakieś osoby,
    którym udało odnaleźć się na tamtym rynku designu i dtp.

  • 2. Data: 2005-06-02 19:15:33
    Temat: Re: praca w Anglii
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Paweł Wyżkiewicz" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    a nie da sie tego robić zdalnie z domu w Polsce?

    vertret

  • 3. Data: 2005-06-02 19:47:14
    Od: Dancer <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 02 Jun 2005 20:37:56 +0200, <"Paweł Wyżkiewicz "<w...@o...pl>>
    napisał:

    > Mianowicie, znam doskonale Photoshopa (6 letni staż) i Corela. Potrafię
    > też zbudować ciakawy layout serwisu internetowego (photoshop+flash /
    > flash).

    A mógłbyś podać jakiś namiar na portfolio? Bo może przed Twoim wyjazdem,
    nałapałbyś jeszcze pare zleceń w ojczyźnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

    :::: Polecam ::::
    http://www.aidemart.com/Praktyczny_E-biznes - Praktyczne Rady Dla
    Biznesmenów, Którzy Chcą Robić Pieniądze W Internecie

    Chcesz się skontaktować? Pisz na maciek_f *malpa* go2 *kropka* pl

  • 4. Data: 2005-06-02 23:02:54
    Od: marxjo <m...@p...pl>

> [...]
    > migracji, czy jest ona korzystna dla grafika. Może znacie jakieś osoby,
    > którym udało odnaleźć się na tamtym rynku designu i dtp.

    a wiesz jakie sa tam ceny ? pare lat temu jak funt był po 7 PLN to paczka
    papierosków wiesz ile kosztowała ? 4,50....takie są tam ceny :)

  • 5. Data: 2005-06-03 12:06:59
    Od: "mrozo" <c...@p...onet.pl>

    witam
    masz duze szanse z Twoim doswiadczeniem , tylko
    podstawa angielski na poziomie rozmowy telefonicznej ,
    wstepny przesiew odbywa sie juz na etapie rozmowy telefonicznej,
    jak koles uslyszy ze nie dajesz rady z gadaniem ( jakasz sie , uzywasz
    smiesznych zwrotow "kali byc kali miec" ) uslyszysz
    "let me back to you later" :) ....

    zarejstruj sie na www.reed.co.uk to jedna z wiekszych agencji pracy ...
    tam mniej wiecej zobaczysz jakie sa stawki w wiekszosci ofert sa podane,
    stawke podaja zwykle rocznie brutto,
    poza tym musisz miec troche w portfelu na start
    , przyjmujac ze roboty bedziesz szukal miesiac minimalistycznie licze
    pokoj za 50 tygodniowo ... jedzenie z tesco kolejne 30 ...
    da sie przezyc .... a moze znajdziesz robote po pierwszym telefonie .. :)

    trzymaj sie , good luck ;)
    mrozo

  • 6. Data: 2005-06-04 08:24:26
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <d7njkr$302$1@news.onet.pl>, Paweł Wyżkiewicz <w...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    > komputerową.
    > Mianowicie, znam doskonale Photoshopa (6 letni staż) i Corela.

    Z tym Corelem to raczej sie nie przynawaj...

> [...]
    > pracę chciałbym podjąć w branży dtp (grafika). Zarobki w designie są tam
    > ponoć 3-4 krotnie większe niż w Polsce, tak więc gra jest warta

    Ale i koszty utrzymania znacznie wyzsze. Musisz liczyc sie z tym, ze jak
    zarabiasz ponizej 18.000-20.000 funtow rocznie, to raczej nic nie
    odlozysz.

    A co do branzy - moj znajomy grafik z doswiadczeniem juz od pol roku
    siedzi i stara sie zaczepic w jakiejs agencji - i na razie nic.

    TA

  • 7. Data: 2005-06-04 10:11:30
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

    > Z tym Corelem to raczej sie nie przynawaj...

    Z czystej ciekawości... a czemu?

    pozdrawiam

    Zbyszek

  • 8. Data: 2005-06-04 16:32:55
    Od: Traper <t...@i...pl>

    Pewnego pięknego dnia: Thu, 02 Jun 2005 20:37:56 +0200,
    osoba :Paweł Wyżkiewicz napisał(a):

> [...]
    >migracji, czy jest ona korzystna dla grafika. Może znacie jakieś osoby,
    >którym udało odnaleźć się na tamtym rynku designu i dtp.

    Witam,

    Kiedyś na alt.pl.emigracja.londyn (tam mozesz spytać bo są tam
    kompetetni ludzie) była dyskusja na temat właśnie grafika który chciał
    znaleźć prace w UK. z tego co pamietam co wypisywali tam ludzie to
    warunkiem znalezienia pracy było:
    po pierwsze język
    po drugie język
    po trzecie język
    po czwarte doświadcznie
    po piąte szczęście

    Jeśli bez problemu rozumiesz co mówią po angielsku w TV i potrafiłbyś
    przeprowadzić płynnie rozmowe telefoniczna to znaczy ze jest ok.

    Pozdrawiam

    Traper.