PracaGrupypl.praca.szukana › może to mnie poszukujesz? (piotrków)

  • 1. Data: 2003-10-07 19:04:32
    Temat: może to mnie poszukujesz? (piotrków)
    Od: "mariusz" <m...@a...pl>

    Witam!!!
    Jestem młodym (27 lat), zorganizowanym i uczciwym człowiekiem. Doświadczenie i
    wiedzę zawdzięczam swojej ciężkiej pracy ( studia magisterskie - administracja
    na WPiA w Łodzi, podyplomówka na tymże wydziale w zakresie funduszy unijnych ,
    kilka lat własnej działalności gospodarczej, kilka w firmie prawniczej). Oprócz
    wiadomości wyniesionych ze studiów i doświadczenia podkreslić chcę jeszcze:
    -dobrą znajomość języka angielskiego;
    -podstawową - niemieckiego;
    -obsługę komputera;
    -prawo jazdy;
    -własny samochód osobowy i dostawczy;
    -brak nałogów;
    Jestem zainteresowany podjęciem pracy w okolicach Piotrkowa Tryb., Opoczna,
    Tomaszowa, Bełchatowa.
    pozdrawiam wszystkich czytających ten post
    Mariusz