PracaGrupypl.praca.szukana › Projektowanie stron internetowych, grafiki, reklam.

  • 1. Data: 2003-10-07 19:48:13
    Temat: Projektowanie stron internetowych, grafiki, reklam.
    Od: "Misio__" <t...@r...com>

    Pragnę zgłosić swoje ogromne zainteresowanie podjęciem pracy. Sądzę, że
    moje wykształcenie oraz umiejętności mogą być wykorzystane w każdej pracy.
    Jestem studentem, studjuję systemem zaocznym na kierunku
    Psychologia/Socjologia o tematyce informatyki i reklamy. Znam w stopniu
    komunikatywnym język angielski i niemiecki. Doskonale znam się na
    projektowaniu stron internetowych w jeżykach html, flash, java. W kilku
    konkursach zostałem wyróżniony na 1 miejsce za wykonanie prac www. Moje
    początki z komputerem zaczęły się około 8 lat temu, z internetem 5.
    Łatwo nawiązuje kontakty z ludźmi, jestem osobą odpowiedzialną, odporną na
    stres. Sumiennie wykonuję swoje obowiązki, jestem pracowity, dobrze
    zorganizowany, bez nałogów.
    Nie mam problemów z adaptacją w nowym środowisku. Jestem otwarty na nowe
    doświadczenia.
    Sądzę, że moja praca przyniesie korzyści zarówno Państwu, z uwagi na moje
    umiejętności, jak też mnie, gdyż będę mogła podnieść swoje umiejętności.

    Praca szukana: zdalna lub na stałe w okręgu Śląskim.

    Po więcej informacji proszę o kontakt.
    t...@p...onet.pl
    gg: 1131528

  • 2. Data: 2003-10-07 20:39:39
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    >Doskonale znam się na
    > projektowaniu stron internetowych w jeżykach html, flash, java.
    A ja doskonale znam sie na projektowaniu strona w jezykach: angielskim,
    wloskim, polskim.
    Przepraszam, ale nie wiedzialam, ze flash jest jezykiem "projektowania"
    (zeby nie powiedziec programowania)...chyba ta doskonalosc jest troszke
    niedoskonala.
    A moze ktos potrafi projektowac strony internetowe (doskonale) w jezyku
    Photoshop?

  • 3. Data: 2003-10-07 20:41:12
    Od: "expi" <(wytnij)experimental@op.pl>

    > A moze ktos potrafi projektowac strony internetowe (doskonale) w jezyku
    > Photoshop?

    oj, czepiasz sie :)

  • 4. Data: 2003-10-08 07:14:27
    Od: "Maciek" <m...@p...onet.pl>

    nie sybskrybuj list dyskusyjnych jak nie umiesz powstrzymac zloscliwosci

    /\/\