PracaGrupypl.praca.dyskusjemoja 1 praca kilka pytaan › moja 1 praca kilka pytaan
    From: "miro" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: moja 1 praca kilka pytaan
    Date: Sun, 28 Dec 2003 22:42:32 +0100

    witam
    wlasnie znalazlem prace jako infromatyk i mam z tym kilka pytan: jest to
    moja 1 praca w zyciu mam 21 lat studije zaocznie na 3 roku infromtykii
    jestem zarejestrowany w urzedzie pracy jako bozrobotny status absolwenta juz
    stracilem i mam tkaie pytanie czy pracodawca moze liczyc na zwrot kosztow z
    urzedu pracy zatrudniajac mnie np jakas pozyczka za utorzenie miejsca pracy
    itd, moze jeszcze jakies inne sposoby
    pozdrawia
    miro