PracaGrupypl.praca.dyskusjemoja 1 praca kilka pytaan › Re: moja 1 praca kilka pytaan
  • Data: 2003-12-29 07:49:03
    Temat: Re: moja 1 praca kilka pytaan
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hi!!!

    Użytkownik "miro" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bsnirt$lhi$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > witam
    > wlasnie znalazlem prace jako infromatyk i mam z tym kilka pytan: jest to
    > moja 1 praca w zyciu mam 21 lat studije zaocznie na 3 roku infromtykii
    > jestem zarejestrowany w urzedzie pracy jako bozrobotny status absolwenta
    juz
    > stracilem i mam tkaie pytanie czy pracodawca moze liczyc na zwrot kosztow
    > urzedu pracy zatrudniajac mnie np jakas pozyczka za utorzenie miejsca
    pracy
    > itd, moze jeszcze jakies inne sposoby
    > pozdrawia
    > miro

    Teoretycznie możliwości są różne...
    Ale po pierwsze - wszystko trzeba załatwić przed podjęciem pracy.
    A po drugie... jest koniec roku i zdecydowana większość urzędów nie ma
    funduszy.
    Ale skontaktuj się z urzędem, a właściwie niech pracodawca się skontaktuje i
    dowie się, czy są jakieś możliwości

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski