PracaGrupypl.praca.dyskusje › menedżer jakości -- co o tym sądzić?

  • 1. Data: 2003-09-15 21:18:27
    Temat: menedżer jakości -- co o tym sądzić?
    Od: "ygreko" <y...@n...space.pl>

    witam!

    jakie sa zadania menedzera jakosci i czy jest sens studiowac ten kierunek
    podyplomowo dla kogos kto ma mgr z zarzadzania i marketingu i ma pewne
    doswiadczenie w telekomunikacji?

    ??

  • 2. Data: 2003-09-16 07:39:06
    Temat: Re: menedżer jakości -- co o tym sądzić?
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    Quality Manager odpowiada w firmie za wdrożenie i utrzymanie systemu ISO
    (9000:2000, 14000 etc.)
    Tytuł managera jaki dostajesz na uczelni nadaje się tylko na wzór do papiru
    toaletowego - taka jest prawda.

    -----------
    Andrzej Wąsik

  • 3. Data: 2003-09-16 10:06:50
    Od: "ygreko" <y...@n...space.pl>

    "babla" <n...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > (9000:2000, 14000 etc.)
    > Tytuł managera jaki dostajesz na uczelni nadaje się tylko na wzór do

    dlaczego?
    masz moze jakies argumenty merytoryczne?

  • 4. Data: 2003-09-16 12:42:16
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    > dlaczego?
    > masz moze jakies argumenty merytoryczne?
    Posiadam certyfikaty Menedżera Jakości oraz Pełnomocnika Dyrektora ds.
    Systemów Zarządzania Jakością w/g wymagań norm serii ISO 9000:2000 wydane
    przez Ośrodek Badania Jakości Wyrobów ZETOM Sp. z o.o. w Warszawie i stąd
    wiem, że tytuł managera który zdobywa się na uczelni nie ma nic wspólnego z
    managerem jakości (zbieżność nazw) który to tytuł nadają specjalne ośrodki
    szkoleniowe. Wprawdzie czasem zdarza się, że szkolenie odbywa się na
    uczelni, ale certyfikat nadaje ośrodek szkoleniowy, a nie uczelnia która nie
    ma takich uprawnień.
    Ostrzegam tylko żeby ktoś nie wyskoczył jak Filip z konopii podczas rozmowy
    w sprawie pracy, że jest managerem jakości.

    -----------
    Andrzej Wąsik

  • 5. Data: 2003-09-16 17:06:09
    Od: "ygreko" <y...@n...space.pl>

    "babla" <n...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > (9000:2000, 14000 etc.)
    > Tytuł managera jaki dostajesz na uczelni nadaje się tylko na wzór do

    jeszcze jedno -- ja mowie o studiach zakonczonych egzaminem panstwowym
    przeprowadzanym przez PCBC
    sprawdz tu: http://www.wspiz.edu.pl/resources/?rid=5000

  • 6. Data: 2003-09-16 17:56:25
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    > witam!
    >
    > jakie sa zadania menedzera jakosci i czy jest sens studiowac ten kierunek
    > podyplomowo dla kogos kto ma mgr z zarzadzania i marketingu i ma pewne
    > doswiadczenie w telekomunikacji?

    Sens jest oczywiscie zwlaszcza pod ten marketing. Menedzer jakosci nadawany
    przez uczelnie fajnie brzmi ale nie jest uznawany przez nikogo. Tytul menedzera
    jakosci mozesz osiagnac przez zdawanie kolejnych egzaminow, kursow. W PCBC aby
    byc menedzerem jakosci trzeba chyba zaliczyc chyba 5 kursow i egzaminow, gdzie
    najnizszym szczeblem jest wlasnie asystent jakosci ktorego uzyskasz po tych
    studiach podypl.
    " Certyfikat Asystenta Jakości PCBC - po zdaniu dodatkowych egzaminów
    organizowanych w szkole przez PCBC
    Certyfiakt Pełnomocnika Jakości PCBC - po zdaniu dodatkowych egzaminów
    organizowanych w szkole przez PCBC " - to ze strony uczelni fragment.
    Drugim etapem po asystencie jest pełnomocnik a dopiero 5 menedzer. Takze tytul
    nadany przez uczelnie jest tylko umowny, bo wiadomo, ze licza sie tytuly tylko
    nadawane przez jednostki certyfikujace jak np PCBC, DNV, TUV, BVQ, LLOYD, DQS,
    KEMA itp.
    pozdr
    tomek (asystent jakosci PCBC :))

  • 7. Data: 2003-09-16 18:10:48
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    Poza tym cena dosc duza, oprocz tego oplata za egzamin na asystenta PCBC to
    okolo 200zl

  • 8. Data: 2003-09-16 22:55:45
    Od: "ygreko" <y...@n...space.pl>

    <t...@p...onet.pl> wrote in message
    > Poza tym cena dosc duza, oprocz tego oplata za egzamin na asystenta PCBC
    > okolo 200zl

    200?
    na wspiz ten egzamin jest wliczony w cene studiow
    zadnych wiecej oplat

    yo

  • 9. Data: 2003-09-17 08:59:04
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ygreko" <y...@n...space.pl> napisał w wiadomości
    > "babla" <n...@s...pl> wrote in message
    > papiru
    > jeszcze jedno -- ja mowie o studiach zakonczonych egzaminem panstwowym
> [...]

    To ja dorzuce jeszcze to:
    http://www.dmef.put.poznan.pl/v-pol/faculty/programy
    studiow/spdlm.html

    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

  • 10. Data: 2003-09-17 10:57:26
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    > 200?
    > na wspiz ten egzamin jest wliczony w cene studiow
    > zadnych wiecej oplat
    >
    > yo

    Tylko ze 3950 za 1 semestr to rozboj w bialy dzien , razem za 210 godzin prawie
    8000! Moge sie zalozyc , ze znajdziesz o polowe tansza oferte nawet w warszawie
    dotyczaca tej tematyki, chyba ze chodzi Ci tylko o papierki , bo ta uczelnia
    oferuje ich wyjatkowo duzo:)
    jak chcesz to sprawdz http://www.pk.edu.pl/cj w linka podyplomowe lub kursy.
    tomek