PracaGrupypl.praca.szukana//// marketing///

  • 1. Data: 2006-11-27 17:34:27
    Temat: //// marketing///
    Od: s...@o...eu (wiko)

    witam,

    Szukasz pracy to pisz na e-mail::: s...@o...eu
    To praca polegająca na marketingu pewnego produktu,
    z tą pracą niejest związany kątakt z klientem.
    Wystarczy dobra obsługa komputera i 15 lub więcej godzin tygodniowo.

    Prześlę informacje.....E-mail: s...@o...eu

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-11-27 20:17:23
    Temat: Re: //// marketing///
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    wiko napisał(a):

    To jest cała gromada idiotów czy tylko jeden ezgemplarz cierpiący na
    zwielokrotnienie osobowości?

  • 3. Data: 2006-11-27 20:20:35
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Juzek Kocimientka napisał(a):
    > wiko napisał(a):
    >
    > To jest cała gromada idiotów czy tylko jeden ezgemplarz cierpiący na
    > zwielokrotnienie osobowości?

    Wyjaśniło się - to ofiara psychicznej napaści musi odreagować i
    udowodnić, że jedno małe NTG nie jest takie straszne :D

    Udało ci się... pokazać jakim jesteś głąbem :D

    To też jakiś sukces...

  • 4. Data: 2006-11-27 20:36:15
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    ktoś oprócz mnie napisał do Andrzeja Busewicza (a...@o...pl)? :>

    --
    "Osobiście wierzę w Ducha Świętego, ale trochę martwią mnie ludzie, którzy
    powołują się na osobisty z nim kontakt."