PracaGrupypl.praca.szukanaCiekawa Praca w domu i Biznes

  • 1. Data: 2006-11-27 17:17:33
    Temat: Ciekawa Praca w domu i Biznes
    Od: s...@o...eu (macintosz)

    witam,

    Mam pracę do zaoferowania,jest interesująca.Podstawą tej pracy jest
    posiadanie komputera z pocztą i jego podstawowa znajomość.
    Poświęć tylko 15 godzin tygodniowo,lub tyle ile będziesz chciał.Tu sam
    jesteś szefem i sam organizujesz czas pracy.

    Pakiet informacyjny przesyłam pocztą a pakiet decyztyjny po wysłaniu listu
    intencyjnego.

    Jak masz ochotę podiąć tą pracę to pisz.

    Pozdrawiam,M.

  • 2. Data: 2006-11-27 19:22:22
    Temat: Re: Ciekawa Praca w domu i Biznes
    Od: "asieńka" <a...@w...pl>

    mam pytanko. jeżeli mam 15 latek (a tak dokładnie to pierwszego
    lutego skończe 16) to znajde coś sobie? bo bardzo mi na tym zależy
    ponieważ musze kupić sobie suknie i buty na bal gimnazjalny. prosze o
    szybką odpowiedź i ewentualnie o pomoc

  • 3. Data: 2006-11-27 23:52:47
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    asieńka napisał(a):
> [...]
    > lutego skończe 16) to znajde coś sobie? bo bardzo mi na tym zależy
    > ponieważ musze kupić sobie suknie i buty na bal gimnazjalny. prosze o

    nie znajdziesz bo to takie oszustwo i naciąganie

    --
    Na wszystko skutecznie pomaga woda.
    Dwie, trzy krople na szklankę wódki