PracaGrupypl.praca.dyskusje › lojalki

  • 1. Data: 2004-08-17 05:47:34
    Temat: lojalki
    Od: "Mike L." <m...@g...pl>

    Witam,

    Czy ktos ma pojecie blizsze, jak uregulowana jest prawnie sparawa tzw
    lojalek ? Moj obecny pracodawca wlasnie probuje mi zafundowac takowa
    przyjemnosc na okres 30 miesiecy !!!
    Nie wiem czy jest to okres do negocjowania, czy ukonczenie jakiegos tam
    kursu z lojalka to cos wiecej niz wpierdzielenie sie na 2.5 roku w szambo ?
    Moze po zdanych egazminach powinna nastapic jakas podwyzka ze wzgledu na
    wieksze kwalifikacje. Slyszalem tez, ze .... slub z osoba z innego miasta
    przeprowadzka, a co za tym idzie odejscie z firmy, powoduja, ze nie ma
    zwrotu kosztow ;) Czekam niecierpliwie na inf.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-08-17 06:33:26
    Temat: Re: lojalki
    Od: "Harry" <H...@o...pl>

    http://prawopracy.fr.pl/artykul.php?artnum=29

  • 3. Data: 2004-08-17 08:05:54
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Harry" <H...@o...pl> napisał w wiadomości
    > http://prawopracy.fr.pl/artykul.php?artnum=29

    Harry, nie na temat
    ----

    Wiec. faktem jest ze jesli zona mieszka w innym miescie ale nie pamietam
    od-do ilu kilometrow to faktycznie nie ma egzekucji kosztów za lojalkę.
    Mozesz probowac isc na podniesienie kwalifilkacji i prosić o awans.

    Ja mialem podpisana lojalke na kilkadziesiąt tysiecy za szkolenia
    europejskie. Okres 12 miesiecy od konca kazdego szkolenia pracuje u
    pracodawcy.