PracaGrupypl.praca.dyskusjekierunki z przyszlosciakierunki z przyszloscia
  • Data: 2002-03-14 09:40:38
    Temat: kierunki z przyszloscia
    Od: "Zuza" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jazon Nozaj" <p...@j...usun.to> napisał w
    wiadomości news:a6preq$ene$1@news.tpi.pl...

    > To nie jest tak do konca. Ja tez bedac duzo mlodszym (mam 31 lat) myslalem
    > ze bede
    > siedzial przed komputerem, dniami i nocami siedzialem... i co ? Dzisiaj
    bez
    > wypadu w gory
    > nie moge zyc. Dziewczyna, rower, turystyka. Kocham to, kocham ze wykonuje
    > prace
    > ktora lubie i to, ze natura dala o sobie znac i oderwala mnie od komputera
    > ;-)

    To chyba nie tak. Ty gdy miałeś 11 lat to był rok 1982 - w Polsce mały
    komputerek typu Atari czy Spectrum mieli wtedy wybrańcy losu. Na pewno
    rozwijałeś się prawidłowo.
    Tego jednak nie mozna powiedzieć o Michale. Nie chodzi o to że on siedzi
    godzinami przed PC gdy pada deszcz, wieje wiatr i jest zimno. Tylko o to że
    gdy jest ładna pogoda to dzieciak powinien iść kopać piłkę, pływać, podrywać
    dziewczyny itd czyli rozwijać się psychicznie i fizycznie, a nie siedzieć
    bez ruchu przed komputerem - skutki są opłakane.

    Wiesiek