PracaGrupypl.praca.dyskusjekierunki z przyszlosciaRe: kierunki z przyszloscia
  • Data: 2002-03-14 12:47:29
    Temat: Re: kierunki z przyszloscia
    Od: "Tadeusz Kowalski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Zuza" <k...@i...pl> wrote in message
    news:a6pqup$1n5$1@info.cyf-kr.edu.pl...
    > Jak sadzicie ktore kierunki studiow rokuja pozniejsze znalezienie pracy?
    Czy
    > wogole sa takie kierunki w Polsce? Wiem ze zalala nas fala informatykow,
    > marketingowcow itd. Z tego powodu nie wiem czy dobrym wyborem sa bardzo
    > oblegane kierunki.
    > pzdr Zua

    Generalnie chyba brak na to odpowiedzi.
    Podam przykaładm. Mój kuzyn w Kanadzie skończył inżynierię lotniczą.
    W tamtych warunkach to był wymarzony kierunek. Zaraz po studiach,
    czyli w czerwcu 2000 r rozpoczął pracę w biurze konstrukcyjnym Boeinga
    w Toronto i ....
    11 września i....
    No, jeszcze tam pracuje, ale kto wie ile jeszcze. Generalnie prawie go już
    zwalniaja
    a inne firmy branży lotniczej też teraz ledwo zipią.

    Wniosek jest prosty. Nie przewidzimy co będzie za lat x.

    Mimo wszystko życze trafnego wyboru i polecam wziac pod uwage zdanie mojego
    przedmowcy, wszak swiete slowa powiedzial !!!

    Tadzio.