PracaGrupypl.praca.dyskusje › jeszcze raz - wynagrodzenie PM w Wawie - ile ?

  • 1. Data: 2008-10-18 05:38:08
    Temat: jeszcze raz - wynagrodzenie PM w Wawie - ile ?
    Od: "syn Ewy Antoniny" <m...@m...pl>

    Jaki to rzad wielkosci teraz, bo ja posiadam dane
    zprzed wielu lat i wtedy bylo to ponad 5-9brutto.
    Ogladam biznes-tv i inne FTA jak spozniam sie z
    przelewem wiec tyle debat o waloryzacji zarobkow,
    lizania sie po rekach to nie poszlo w powietrze
    Tylko nie mowcie, ze to bylo DEMO albo promocja
    z programow rozwoju pracy UE (jeszcze gorzej).

    Wszystkie szczerze optymistyczne strzaly nagradzam
    oklaskami. Min. to juz znam. i max (te sprzed kilku lat
    przed podwyzkami). ja pergole to przeciez kufersko ciezki
    zawod inna poprzeczka jest, chocby wyksztalcenie i
    odpornosc na ludzi (w sensie stres ;), umiejetnosc nie
    bycia soba dla dobra przedsiewziecia i doswiadczenie w
    pozorowaniu postepow a gdzie dodatek na psychiatre jest ?

    Moi Koledzy ze studiow:
    http://www.swapmeetdave.com/Humor/Workshop/OL-Donkey
    -Cart.jpg
    http://brainlessworld.files.wordpress.com/2007/10/26