PracaGrupypl.praca.dyskusje › Doradca Kienta Biznesowego IBM - jakie zarobki

  • 1. Data: 2008-10-17 10:15:48
    Temat: Doradca Kienta Biznesowego IBM - jakie zarobki
    Od: "Kris" <k...@n...com>

    Witam Grupowiczów!

    Jakiego wynagrodzenia można się spodziewać na stanowisku wymienionym w
    temacie, przy założeniu, że praca jest w centrali IBM na Słowacji (obsługa
    polskich klientów)

    Pozdrawiam!

    Kriss

  • 2. Data: 2008-10-17 10:48:06
    Temat: Re: Doradca Kienta Biznesowego IBM - jakie zarobki
    Od: Mario <b...@p...onet.pl>

    Kris pisze:
> [...]
    > Jakiego wynagrodzenia można się spodziewać na stanowisku wymienionym w
    > temacie, przy założeniu, że praca jest w centrali IBM na Słowacji (obsługa
    a będziesz zatrudniony przez polską firmę, a w IBM jako podwykonawca?
    w każdym razie myślę 2,5-4,5kpln netto.

    pozdro
    PS nie licz na kokosy

  • 3. Data: 2008-10-17 21:18:47
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Mario wrote:

    > a będziesz zatrudniony przez polską firmę, a w IBM jako podwykonawca?
    > w każdym razie myślę 2,5-4,5kpln netto.

    zalezy co, komu i za ile sie sprzedaje, bo jesli pecety na sztuki
    end userom to raczej blizej tej dolnej granicy

  • 4. Data: 2008-10-17 21:33:36
    Od: "Kris" <k...@n...com>

    Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > zalezy co, komu i za ile sie sprzedaje, bo jesli pecety na sztuki
    > end userom to raczej blizej tej dolnej granicy

    Niby w ofercie pracy jest pakiet relokalizacyjny, szklenia w Wiedniu bla bla
    bla- zatrudniony mam być na Słowacji- tylko jak przyjdzie do rozmowy o
    wynagrodzeniu i mi 2,5 zaproponuja to nie wyrobie na pokoj i chleb z woda...

    Pozdro!

    Kris

  • 5. Data: 2008-10-18 16:29:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 17 Oct 2008 23:18:47 +0200, MarcinF <m...@i...pl> wrote:

    >zalezy co, komu i za ile sie sprzedaje, bo jesli pecety na sztuki
    >end userom to raczej blizej tej dolnej granicy

    FYI - IBM nie produkuje i nie sprzedaje pecetów.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 6. Data: 2008-10-18 16:30:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 17 Oct 2008 23:33:36 +0200, "Kris"
    <k...@n...com> wrote:

    >bla- zatrudniony mam być na Słowacji- tylko jak przyjdzie do rozmowy o
    >wynagrodzeniu i mi 2,5 zaproponuja to nie wyrobie na pokoj i chleb z woda...

    Na Słowacji 25 tysięcy koron to BARDZO PORZĄDNA pensja.
    --
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 7. Data: 2008-10-19 08:17:58
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@g...pl>

    > FYI - IBM nie produkuje i nie sprzedaje pecetów.

    No tak, bo robi to Lenovo :)
    http://www.homelab.pl/news/3631/Stacjonarny_komputer
    _Lenovo/