PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak wycenic modelowanie 3D?

  • 1. Data: 2005-07-19 14:58:12
    Temat: jak wycenic modelowanie 3D?
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Witam,

    Firma X odgrzebała w necie obrazki, które publikowałem niegdyś; ogólnie
    mówiąc modelowanie 3D. Dostałem propozycję współpracy, polegającej na
    sprzedaży firmie X moich obiektów.

    Zakładając, iż:
    - obiekty nie są ani antropomorficzne ani organiczne,
    - nie teksturuję obiektów,
    - nie wykonuję ich wg planów konstrukcyjnych, tzn. nie odtwarzam detalu i
    jego wymiarów, tylko tworzę własne,
    - przekazuję firmie prawa autorskie,
    - modeluję obiekty o stopniu złożoności, takim jak pojazd (jednolita bryła
    lub minimalna ilość brył; nie modeluję osobno maski, kół, szyby etc.), broń
    palna, codzienna elektronika, wnętrza,
    - nie wartościuję czy NURBS jest droższe niż modelowanie pudełkowe niż
    crossection i surface niż lofting etc.
    - nie wartościuję czy robię to w microstation czy w maya czy w 3D Studio...

    ...ile mogę sobie zażyczyć za pojedynczy model?

    pozdrawiam
    m.

  • 2. Data: 2005-07-19 21:44:58
    Temat: Re: jak wycenic modelowanie 3D?
    Od: "aphex" <a...@W...pl>

    1zł od 1 poligonu :-P
    mysle ze np od takiego 1 samochodu spokojnie 300zł.

  • 3. Data: 2005-07-20 08:02:10
    Od: "Michał T" <lotnick[NOłsPAm]@epf.pl>

    > ...ile mogę sobie zażyczyć za pojedynczy model?

    powiedz jaka to firma to Ci powiem ;-)