PracaGrupypl.praca.dyskusje › CAD, geodezja, inwentaryzacje.

  • 1. Data: 2005-07-19 15:36:43
    Temat: CAD, geodezja, inwentaryzacje.
    Od: "Przemek Stanek [GEOSTAN]" <p...@p...onet.pl>

    Chciałem zaoferować swoje usługi w zakresie :

    a.. wszelkie zadania geodezyjne, usługi na najwyższym poziomie (mapy do
    celów projektowych, prawnych, obsługa geodezyjna budynków, pomiary
    sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne, pomiary nietypowe, podziały,
    rozgraniczenia nieruchomości, inwentaryzacje, podwykonawstwo, wektoryzacja,
    kalibracja rastrów),
    b.. wykonywanie inwentaryzacji budowlanych
    c.. kreślenie na zlecenie
    d.. wykonywanie obmiarów metodą laserową
    e.. kreślenie oraz wykonywanie rysunków w programach CAD itp.
    f.. wprowadzanie grafiki przy produkcji Miejscowych Planów
    g.. wyceny nieruchomości (pod kredyty, wyceny budynków, lokali, działek)
    h.. prowadzenie procesu inwestycyjnego od pomysłu po oddanie kluczy
    i.. kosztorysy budowlane uproszczone

    Wysoka jakość, szybkie terminy, niskie ceny. Chętnie jako podwykonawca.
    Pracuje także zdalnie.

    "GEOSTAN"

    mgr inż. Przemysław Stanek

    ul.Polna 5, Nowy Sącz 33-300

    www.geostan.com.pl

    g...@o...pl

    tel.kom. 693 533 193

    NIP 734 284 48 80

    REGON 120058251

    begin 666 Przemysław Stanek.vcf
    M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..E-T86YE:SM0<GI
    E;7ESLV%W
    M.SMM9W(@:6Z_+@T*1DXZ4')Z96UY<[-A=R!3=&%N96L-"D]21SI
    '14]35$%.
    M.T=E;V1E>FIA(&D@5WEC96X@3FEE<G5C:&]M;YQC:0T*5$E43$4
    Z9'ER96MT
    M;W(-"E1%3#M73U)+.U9/24-%.BL@-#@@-CDS(#4S,R Q.3,-"E1%3#M73U)+
    M.T9!6#HK(#0X(#$X(#0T.2 Q," W-0T*0412.U=/4DLZ.SM03TQ.02 U.TY/
    M5UD@4Z5#6CMM8;-O<&]L<VMI93LS,RTS,# [4$],4TM!#0I,04)%3#M73U)+
    M.T5.0T]$24Y'/5%53U1%1"U04DE.5$%"3$4Z4$],3D$@-3TP1#T
    P04Y/5UD@
    M4SU!-4-:+"!M83U",V]P;VQS:VEE(#,S+3,P,#TP1#TP05!/3%-
    +00T*55),
    M.U=/4DLZ=W=W+F=E;W-T86XN8V]M+G!L#0I%34%)3#M04D5&.TE
    .5$523D54
    M.G!R>F5M<W1A;F5K0'!O8WIT82YO;F5T+G!L#0I2158Z,C P-3 W,3E4,34S
    1-C0S6@T*14Y$.E9#05)$#0H`
    `
    end

  • 2. Data: 2005-07-19 15:48:56
    Temat: Re: CAD, geodezja, inwentaryzacje.
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    Nie, zebym sie czepial, ale:

    - zalacznik vcf (wizytowka z "altluka")
    - NTG, crosspostowanie

    Mam nadzieję, ze doswiadzczenie w "uzytkowaniu" internetu i obeznanie
    z paroma oczywistymi zasadami w nim obowiazującymi, rozni się od poziomu
    swiadczonych uslug.

    PS. Poczytaj sobie netykiete :/.
    --
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-07-19 15:52:13
    Od: "Przemek Stanek [GEOSTAN]" <p...@p...onet.pl>

    ;)
    pozdrawiam Galathea

    --
    "GEOSTAN"
    mgr inż. Przemysław Stanek

  • 4. Data: 2005-07-19 15:58:25
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Przemek Stanek [GEOSTAN]" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dbj7iv$o0l$1@news.onet.pl...
    > ;)
    > pozdrawiam Galathea

    Sprawiasz wrazenie, ze nie rozumiesz, co sie do Ciebie mowi i o co chodzi w
    zarzucie.

    Wysylac reklam na grupy, ktore nie maja w nazwie "ogloszenia" nie wolno.
    Powoduje to zarowno niechec internautow, jak i mozliwe nieprzyjemnosci od
    dostawcy poczty/internetu. A ja z przyjemnoscia zaraz zglosze to tam, gdzie
    sie to zglasza, zwlaszcza, ze nie te jedna grupe zaspamowales.

    I.