PracaGrupypl.praca.dyskusjejak to zrobicjak to zrobic
  • Data: 2002-04-24 07:59:08
    Temat: jak to zrobic
    Od: p...@w...pl (Piotrek Szelezin) szukaj wiadomości tego autora

    Mam taka sytuacje:
    W tym roku mam do wykorzystania 20 dni urlopu (za ten rok),
    pracuje w firmie na czas nieokreslony od wiecej niz 6 miesiecy.
    Chce rzucic prace z koncem czerwca i wyjechac z Polski. Rozumiem
    ze mam miesiac wypowiedzenia, wiec pod koniec maja mam zlozyc
    wypowiedzenie, tak? Poza tym chcialbym sobie wziasc urlop na
    czerwiec. Moje pytanie: czy pracodawca bedzie zobowiazany
    udzielic mi urlopu? Czy jesli nie udzieli mi urlopu to bedzie
    musial mi zaplacic za niego? Wyjezdzajac z Polski na kilka lat
    (moze na stale) przepada (?) mi urlop i nie chce go stracic....
    Podajcie jakies paragrafy, ktore to reguluja.
    Dziekuje za wszystkie odpowiedzi,
    Piotr

    Zobacz nowy film w WP ... w środku akcji! < http://film.wp.pl >