PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak poprowadzic rozmowe na temat oczekiwan finansowych

  • 1. Data: 2002-10-15 12:20:27
    Temat: jak poprowadzic rozmowe na temat oczekiwan finansowych
    Od: "Ewa" <t...@w...pl>

    Witam i sie grzecznie pytam:
    jak poprowadzic rozmowe na temat oczekiwan finansowych?
    Rynek jest okropny wiec, jak dyplomatycznie wybrnac z odpowiedzi, lub zadac
    ja tak by pracodawca nie zrezygnowal. Targowac sie teraz nikt nie chce.
    Kazdy pyta jak sie czlowiek ceni. Ceny jednak spadly. Po co komu pracownik,
    ceniacy sie, ktory odejdzie do pierwszej lepszej firmy tam, gdzie wiecej
    daja. Zle jest powiedziec rowniez za mala kwote ... Wiec jak wybrnac?
    Moze ktos ma jakis patent? Moze z wlasnych doswiadczen, cudzych,
    niewazne.... wazny algorytm :)
    pozdrawiam Ewa

  • 2. Data: 2002-10-15 13:45:42
    Od: "beatassp" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ewa" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > daja. Zle jest powiedziec rowniez za mala kwote ... Wiec jak wybrnac?
    > Moze ktos ma jakis patent? Moze z wlasnych doswiadczen, cudzych,

    Możesz zorientowac się przed rozmową jakie sa u nich zarobki i spróbowac
    się wstrzelić. Zawsze też możesz spróbować twierdzenia że "pracownik nie ma
    górnej granicy zarobków" a na pytanie o dolną "że dolna zależy od możliwości
    pracodawcy" dalszy ciąg zalezy od reakcji. Beata