PracaGrupypl.praca.dyskusjeinformatyka w przyszlosci...informatyka w przyszlosci...
  • Data: 2003-12-31 12:25:28
    Temat: informatyka w przyszlosci...
    Od: "slimak" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Widze ze na forach dotyczacych pracy oglasza sie wielu informatykow skoro
    tutaj mamy dyskusje chcialbym poruszyc taki temat ktory mnie ostatnio zaczal
    ciekawic - a mianowicie systemy operacyjne w przyszlosci: jak sadzicie czy
    MS utrzyma pozycje? Bo slyszalem od informatykow pracujacych w roznych
    firmach - rozna opinie jedni mowili ze tylko MS nic innego sie nie liczy,
    inni zas mowili ze w obecnych czasach gdy firmy nie maja pieniedzy na
    licencje postawia na oprogramowanie opensource. Co o tym sadzicie? Pytam
    poniewaz po pierwsze interesuje mnie ten temat a po drugie jako przyszly
    informatyk chcialbym wiedziec na co sie bardziej nastawic czy na MS czy
    Linux? Co o tym sadzicie? Zapraszam do dyskusji.

    P.S. Happy New Year !!!!!!!!!!!!!!!!!