PracaGrupypl.praca.dyskusjeinformatyka w przyszlosci...Re: informatyka w przyszlosci...
  • Data: 2003-12-31 12:53:05
    Temat: Re: informatyka w przyszlosci...
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    slimak wrote:

    > firmach - rozna opinie jedni mowili ze tylko MS nic innego sie nie liczy,

    bzdura :)
    bedzie i to i to :)

    > informatyk chcialbym wiedziec na co sie bardziej nastawic czy na MS czy
    > Linux? Co o tym sadzicie? Zapraszam do dyskusji.

    nie linux a UNIX. ;) poznaj Solka, AIXa i co sie da na i386.
    ale tylko z administracji to juz ciezko bedzie ci wyzyc :) dorzuc bazy
    danych to juz cos.
    to moje zdanie. windowsow sie nie ucze, ale jesli mialbym zajmowac sie
    OSami, to poznalbym i Windows. to nie jest trudne :)
    wniosek : to i to ;)

    m.