PracaGrupypl.praca.szukana › informatyk, ale nie tylko...

  • 1. Data: 2002-01-09 23:02:14
    Temat: informatyk, ale nie tylko...
    Od: "Adam" <k...@t...pl>

    Witam,

    Szukam jakiejs interesujacej pracy (w Warszawie lub zdalnej), ktora
    pozwolilaby mi jednoczesnie studiowac.
    Jestem studentem III roku elektroniki na Politechnice Warszawskiej oraz II
    roku fizyki na Uniwersytecie Warszawskim i bardzo lubie moje studia.
    Znam (bardzo) dobrze C, C++, umiem programowac w assemblerach, znam systemy
    linux i windows, HTML, umiem pisac skrypty CGI w Perlu, wiem o co chodzi w
    PHP i
    jestem w stanie opanowac je w bardzo krotkim czasie, programowalem rowniez w
    Visual Basicu, oraz w basicu 2.0 na Commodore 64 (moje poczatki...). Siec
    LAN mam w domu.
    Potrafie tworzyc serwisy internetowe, aczkolwiek na razie moge pochwalic sie
    tylko http://www.secon-systems.com
    (utworzony dla niemieckiej firmy Secon-Systems, do ktorej zreszta sam
    dotarlem).
    Znam podstawy dzialania procesorow i innej elektroniki, zasady dzialania i
    programowania systemow pomiarowych. Umiem projektowac i tworzyc proste
    systemy elektroniczne. Opanowalem teorie ukladow logicznych.
    Bardzo lubie matematyke i fizyke, z ktorych posiadam spora wiedze,
    interesuja mnie zagadnienia zwiazane z sieciami neuronowymi, a ostatnio
    ksztalce sie w zakresie algorytmow genetycznych.
    Znam doskonale angielski, ale nie boje sie tez hiszpanskiego, mialem
    przyjemnosc tlumaczyc teksty techniczne z obydwu tych jezykow. Mam rowniez
    podstawowa wiedze na temat jezyka francuskiego i calkiem spora znajomosc
    niemieckiego.
    Gram na gitarze basowej, jestem osoba uczciwa i obowiazkowa oraz pelna
    humoru, mam prawo jazdy kategorii B, a do tego szybko sie ucze.
    Prowadze zarejestrowana dzialnosc gospodarcza (mam zwolnienie z VATu).

    Adam Rudzinski
    a...@w...pl
    lub
    a...@e...pw.edu.pl

  • 2. Data: 2002-01-10 01:35:48
    Temat: Re: informatyk, ale nie tylko...
    Od: "Adam" <k...@t...pl>

    no i jeszcze kontakty:

    komorka: 0-607-141-844
    GG#: 1363238

  • 3. Data: 2002-01-11 10:02:14
    Temat: grafik, grafik komputerowy i troche webmaster
    Od: t...@p...onet.pl (TMK)

    Szukam pracy stalej dorywczej, zlecen, telepracy
    Krakow, wyksztalcenie wyzsze, 4letnie doswiadczenie,
    mozliwosc wystawienia faktury VAT
    :::::::::::::::::::: http://republika.pl/portfolia/ ::::::::::::::::::

    Dni odlotowych Cen - promocja biletow lotniczych
    [ http://samoloty.onet.pl/ ]

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana