PracaGrupypl.praca.szukana › studentka szuka ciekawej pracy /Wawa

  • 1. Data: 2002-01-09 21:53:13
    Temat: studentka szuka ciekawej pracy /Wawa
    Od: "Kasia" <K...@p...fm>

    Szukam ciekawej pracy.
    W tym roku ukończyłam liceum ekonomiczne i uzyskałam tytuł technika
    ekonomisty o specjalności ekonomika i organizacja przedsiębiorstw.

    Moje umiejętności:
    - wiadomości z zakresu finansów i rachunkowości;
    - język angielski w stopniu podstawowym;
    - znajomość podstaw księgowości;
    - wiadomości z zakresu ekonomiki;
    - bardzo dobra znajomość komputera, umiejętność pracy w Internecie;
    - znajomość pakietu MS Office;
    - umiejętność analitycznego myślenia;
    - obsługa urządzeń biurowych (fax, xero, centrala telefoniczna, fax modem,
    e-mail);
    - praktyczna umiejętność prowadzenia samochodów (posiadam prawo jazdy
    kategorii B);
    - maszynopisanie;

    Studiuje na I roku zaocznych studiów ekonomiczno - informatycznych.

    Od zaraz

    Kontakt:
    Katarzyna Woźnica
    K...@p...fm