PracaGrupypl.praca.szukana › informatyk - Warszawa

  • 1. Data: 2006-09-07 23:07:18
    Temat: informatyk - Warszawa
    Od: welon <w...@c...pl>

    Witam.

    Jestem osoba o kilkuletnim stażu w firmach IT. Przeszedłem drogę od
    serwisu urządzeń fiskalnych do serwisu komputerów (również
    komputery typu notebook). potrafię diagnozować i rozwiązywać
    usterki dotyczące oprzyrządowania jak i oprogramowania. Moja pasja
    jest Linux i oprogramowanie Open Source. Najbardziej zalezalo by mi na
    wykorzystaniu mojej wiedzy wlasnie przy oprogramowaniu ze znakiem
    pingwina w herbie. Posiadam wykształcenie średnie, samochód i chęci
    do pracy na ciekawym stanowisku. Mieszkam w Warszawie.

    Moje główne atuty to:

    * znajomość systemow Linux
    * znajomość oprogramowania open source
    * znajomość systemow windows