PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa / Informatyk / Administrator sieci

  • 1. Data: 2006-09-07 22:14:27
    Temat: Warszawa / Informatyk / Administrator sieci
    Od: "Robert Karbarz" <s...@o...pl>

    Witam serdecznie,
    Od 2001 roku jestem administratorem sieci,
    posadam szerokie doświadczenie pracy z sieciami heterogenicznymi.
    Systemy z jakimi dotąd pracowałem to między innymi Novell NetWare 3.11-6.5,
    Linux (debian, slackware, Novell - SuSE Linux Enterprise Server),
    Windows 2000-2003 Server (Active Directory, SMS, MSSQL).
    Znam b.dobrze sprzęt/osprzęt sieciowy.
    Języki programowania: PHP, C(linux), Delphi.
    Systemy użytkowe:
    MS Windows (3.11-XP pro), Linux, MAC OS.
    Oprogramowanie użytkowe:
    MS Office (6.0-2003), Corel Draw, Adobe Suite.
    Systemy bazodanowe:
    MySQL, PostgreSQL, Firebird, MSSQL, MS Access.
    Obsługa urządzeń biurowych:
    kserokopiarki, telefaxy, drukarki (przemyslowe), skanery itp.
    Języki obce:
    Angielski - średniozaawansowany
    Niemiecki - podstawowy

    Prawo jazdy kat.B -1997

    Mam nadzieję że moje kwalifikacje zainteresują Państwa.
    W razie jakichkolwiek pytań chętnie służę pomocą,
    stawiając się na rozmowie w celu odpowiedzi na nie.

    telefon:
    pięć 0 pięć 1 dwa 7 pięć 2 dziewięć
    e-mail: k...@g...com
    Robert K.