PracaGrupypl.praca.szukana › inforamtyk Łódź, Pabianice

  • 1. Data: 2005-03-21 16:40:12
    Temat: inforamtyk Łódź, Pabianice
    Od: "Kama" <k...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam 25 lat i jestem studentką ostatniego roku uzupełniajacych studiów
    magisterskich (zaocznie) na kierunku informatyki.
    Posiadam kilka umiejętności z nim związanych:
    - obsługa pakietu MS OFFICE (Word, Excel)
    - systemy operacyjne Windows, Linux
    - podstawy baz danych ORACLE, SQL
    - obdługa języków HTML, Flash, JAVA, podstawy C++, XML, Prolog
    - obsługa programów graficznych Photoshop, Corel, podstawy 3DMAX
    - obsługa internetu
    Posiadam tytuł inż. informatyki w specjalności "Technologii LAN i WAN"
    Mam również doświadczenie zawodowe jako informatyk:
    - prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi komputera, oprogramowania
    biurowego z rodziny MS Office (w szczególności Word, Excel), obsługa internet
    oraz poczty elektronicznej
    - wprowadzanie danych
    Dodatkowo posiadam poświadczenie bezpieczeństwa oznaczone klazulą "zastrzeżone"
    oraz prawo jazdy kat.B

    -----
    Kamila Morawiec
    e-mail k...@p...onet.pl