PracaGrupypl.praca.szukana › Wrocław - stała, zlecenie, grafika komputerowa, strony www lub inna

  • 1. Data: 2005-03-21 14:57:31
    Temat: Wrocław - stała, zlecenie, grafika komputerowa, strony www lub inna
    Od: "Paweł Jesiołowski" <p...@p...pl>

    Pilnie, błyskawicznie poszukuje pracy (miejsce pracy Wrocław lub najbliższa
    okolica) stałej lub dodatkowej najlepiej jako grafik komputerowy, projektant
    lub wykonawca stron internetowych.Znam podstawy fotografii.

    Ukończyłem Politechnikę Wrocławską wydział Elektronika oraz posiadam
    uregulowany stosunek do służby wojskowej.

    Wszelkie inne prpozycje będą dla mnie cenne i również rozaważę.

    W chwili obecnej pracuję na stanowisku: specjalista ds. sprzedaży w
    hurtowni.

    Aplikacje oraz portfolio na życzenie.

    Kontakt:

    Paweł Jesiołowski