PracaGrupypl.praca.dyskusjeile zarabiacie? (długie) › ile zarabiacie? (długie)
    From: "Leon " <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: ile zarabiacie? (długie)
    Date: Fri, 29 Sep 2006 18:39:27 +0000 (UTC)

    tak przeglądam listy płac w sieci, dyskusje o zarobkach i za każdym razem
    brakuje mi czegoś, żeby porównać, czy mamy dobrze, czy źle. zarobki są
    podawane raz netto, raz brutto, nie pisze się ile czasu się poświęca na
    robotę, jakie są koszty. czasem wydaje mi się, że to wszystkie listy za mało
    czytelne są - cięzko się ze swoimi dochodami porównać. no chyba, że lepsze
    są raporty płacowe na płatnych portalach, ale za nie dziękuję.
    zapodaję wątek i jako pierwszy podaję swoje/nasze dochody i wydatki.
    czekam na wasze dane i opinie.

    ja: praca w szkole 25h/tydzien + jeszcze raz tyle w domu i po godzinach
    (np.przy malowaniu klasy jutro): +-2000pln /mc (uśredniony dochód NETTO)
    300pln /mc jakies korki
    żona: praca u rodziny w sklepie, aktualnie na macierzyńskim: 850pln/mc, a
    już niedługo 0zł/mc

    czyli razem mamy ok.3000pln/mc, ale już niebawem ok.2300/mc

    wydatki:mieszkanie(wspolnota)180
    benzyna 300
    bilety 100
    komorka 150
    tv i net 80
    raty 160
    gaz 100 (srednio)
    -------
    1070
    czyli na zycie zostaje 1300/2000 pln i wlasnie nie wiem jak to ocenić?
    dużo, mało?
    jakoś nam wystarcza, ale zeby cos odłożyc, to mamy problem. raz na rok
    jedziemy na tanie wczasy, cos tam kupujemy do mieszkania, do ubrania.
    tylko zastanawiam sie jakim cudem ludzi stac na samochody, kino, wczasy
    skoro ludzie zarabiają po 700 pln .