PracaGrupypl.praca.dyskusje › (gdynia) certyfikaty - informatyka

  • 1. Data: 2003-06-04 12:58:22
    Temat: (gdynia) certyfikaty - informatyka
    Od: "taoo" <t...@b...univ.gda.pl>

    witam...

    wiem, ze w pieknym miescie gdynia miesci sie siedziba firmy, ktora wydaje
    certifikaty z roznych dziedzin informatyki. za nic w swiecie nie moge
    przypomniec sobie nazwy tej firmy, jakby ktos podal nazwe lub adresik www to
    bylbym wdzieczny :)
    __
    taoo

  • 2. Data: 2003-06-04 13:06:48
    Temat: Re: (gdynia) certyfikaty - informatyka
    Od: p...@o...pl

> [...]
    > przypomniec sobie nazwy tej firmy, jakby ktos podal nazwe lub adresik www to

    W Gdyni są dwie takie firemki:
    np. DC.S.A. Grupa Computer Plus
    ul. Łużycka 2
    tel. (058) 78-26-000