PracaGrupypl.praca.dyskusje › Lepiej w gospodarce

  • 1. Data: 2003-06-04 10:47:10
    Temat: Lepiej w gospodarce
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    To ze w gospodarce cos drgnelo i jest lepiej jest bezsporne! - Wszyscy moi
    klienci zaplacili za wszystkie faktury bez jednego telefonu z ponagleniem(!)
    Dotychczas polowa przeciagala platnosci o miesiac, a niektorzy o 3-4
    miesiace. Jestem zaskoczony!

    Jest lepiej!
    --
    pozdrawiam...
    Andrzej

  • 2. Data: 2003-06-04 11:03:43
    Temat: Re: Lepiej w gospodarce
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "babla" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ponagleniem(!)
    > Dotychczas polowa przeciagala platnosci o miesiac, a niektorzy o 3-4

    Gratuluje takich klientow!

    A ja wydzwaniam, wydzwaniam, wydzwaniam i wysluchuje pretensji, jak mam
    czelnosc dzwonic do tak dlugo wspolpracujacego z nami klienta po glupie 200
    zloty :(
    A Szef mi mowi, zebym sie nie przejmowala, a to nie zawsze sie tak da...

    Pozdrawiam
    Kasia

  • 3. Data: 2003-06-04 12:29:14
    Od: "tomy" <z...@p...onet.pl>

    "babla" <n...@s...pl> wrote in message
> [...]
    ponagleniem(!)
    > Dotychczas polowa przeciagala platnosci o miesiac, a niektorzy o 3-4

    A ja tego nie czuje, przynajmniej z punktu widzenia szukającej pracy.
    Dzwonie po firmach, biurach a wszędzie tylko słyszę że nie ma etatów bo na
    faktury nawet brakuje...
    Jak tak dobrze prosperujecie to może mnie zatrudnicie?

    Pozdrawiam,
    Ania

  • 4. Data: 2003-06-04 13:01:23
    Od: "SM" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > faktury nawet brakuje...
    > Jak tak dobrze prosperujecie to może mnie zatrudnicie?

    W moim przypadku jak przychodzę z ofertą pracy do firmy słyszę za każdym
    razem mniej wiecej coś takiego -
    'wie Pan jaka jest sytuacja na rynku, sami staramy sie, jak tu nie upasc, w
    najblizszym czasie nie zamierzamy nikogo przyjmowac'
    Life is brutal :(

  • 5. Data: 2003-06-04 13:38:46
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    > Jak tak dobrze prosperujecie to może mnie zatrudnicie?
    Niestety jestesmy malutka firma software'owa gdzie wspolwlascicielom nie
    chce sie pracowac.
    To ze klienci zaplacili to dopiero polowa sukcesu, ale jest niezle -
    przynajmniej na rachunki wystarczy.

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej

  • 6. Data: 2003-06-04 13:41:18
    Od: "BliSki." <b...@w...pl>

    "babla" wrote:
    > To ze w gospodarce cos drgnelo i jest lepiej jest bezsporne!

    Pogratulować klientów. <OK>
    Ale ja tego jakoś nie odczuwam.
    Od prawie roku szukam pracy w Zielonej Górze
    i ogłoszeń o pracę coraz mniej.

    Firm które odpowiadają po wysłaniu do nich aplikacji też coraz mniej.
    Generalnie tylko sami przedstawiciele Handlowi poszukiwani
    ale to juz temat na innego posta.

    > Jest lepiej!

    Oby.
    Cały czas w to wierze ale jakoś doczekać się nie mogę.

    --
    -o--***--o-
    Pozdr, (R) BliSki. (tm) mail:BliSki.pl (at) wp.pl - smierc spamowi

  • 7. Data: 2003-06-04 14:54:14
    Temat: Odp: Lepiej w gospodarce
    Od: "irek" <i...@o...pl>

    Użytkownik babla <n...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bbkj7q$52f$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    ponagleniem(!)
    > Dotychczas polowa przeciagala platnosci o miesiac, a niektorzy o 3-4

    jak to mowia jedna jaskolka wiosny nie czyni.....

    pozdr
    irek

  • 8. Data: 2003-06-04 15:01:42
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    On Wed, 4 Jun 2003 16:54:14 +0200, irek wrote:

    > jak to mowia jedna jaskolka wiosny nie czyni.....

    Druga jaskółkana polepszenei nastroju :)
    W Poznaniu zaczynają inwestowac Szwedzi, i fabrykę wybudują w Tarnowie
    Podgórnym.

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=39102

  • 9. Data: 2003-06-04 16:34:36
    Od: f...@p...onet.pl

> [...]
    > klienci zaplacili za wszystkie faktury bez jednego telefonu z ponagleniem(!)
    > Dotychczas polowa przeciagala platnosci o miesiac, a niektorzy o 3-4

    Eeeetam (co do wzrostu plynnosci) - wskaznik plynnosci finansowej w gospodarce
    jest na tak samym niskim poziomie jak pol roku temu.

    A co do drgniecia - to cos tam drgnelo, a raczej dygnelo i jakos
    nic do gory nie idzie.

    FX

  • 10. Data: 2003-06-05 10:51:46
    Od: "Pracodawca X" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> napisał w
    wiadomości news:bbkji4$re7$1@druid.ceti.pl...

> [...]
    > glupie 200
    > zloty :(
    > A Szef mi mowi, zebym sie nie przejmowala, a to nie zawsze sie

    Ja wysyłam dziennie po 30 e-maili do wszystkich odpowiedzialnych za
    płatności w danej firmie oraz 30 SMS-ów z bramek operatorów. Wszyscy jak
    dotąd płacą w ciągu najdalej 2 tygodni po terminie.

    Prawnie masz prawo co chwilę dzwonić i przypominać się o swoich poieniądzach
    (jakie by one nie były). Droga elektroniczna jest tańsza....
    :))

    Powodzenia