PracaGrupypl.praca.dyskusjedzialalnosc gosp.. a praca › dzialalnosc gosp.. a praca
  • Data: 2004-09-20 19:44:00
    Temat: dzialalnosc gosp.. a praca
    Od: "gustaw.kit" <g...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Prosze o jakies linki/porady gdzie poczytac jak mam sobie zorganizowac
    wlasna dzialanosc gospodarcza i jakie beda to koszty/problemy i jak to
    najlepiej rozwiazac w przypadku gdy pracuje na pelny etat i nie mam
    zamiaru z tego rezygnowac, aczkolwiek chce miec mozliwosc wystawienia
    faktury w przypadku wykonania prac, ktorymi nie jest zainteresowany moj
    pracodawca, a w niekolidujacych okolicznosciach z pracodawca (aczkolwiek
    w bliskim temacie) moglbym je wykonac.

    Glowne pytanie, jakie sa to koszty/oplaty i jaka forma, bo nie moge sie
    przebic przez ten natlok informacji aby znalesc konkretne odpowiedzi..

    Poza tym, chetnie poznam oceny takiej dzialanosci (dziedzina
    informatyka/internet/sieci) jezeli ktos to praktykuje..., mysle o tym
    aby z pracodawca nie miec konfliktow a i swoje moc zrobic

    Pozdrawiam
    gustaw.kit