PracaGrupypl.praca.dyskusje › dylemat

  • 1. Data: 2007-10-03 18:09:42
    Temat: dylemat
    Od: s...@w...pl

    Witam wszystkich. Mam mały problem jestem w związku małżenskim z
    obcokrajowcem.
    Dziewczyna pochodzi z Rumuni włada 4 jezykami (Rumunski, Węgierski,
    Niemiecki i Angielski).
    Mamy zamiar przeprowadzić sie do polski na stale i nie wiem jaka ona
    moze podjac prace w polsce.
    Rumunia od 01 stycznia nalezy do Uni wiec nie widze problemu jak
    chodzi o prace, ma pochodzienie obywatelskie Polskie dlatego ze
    jestesmy małzenstwem.
    Problem sie zaczyna ze nie mowi po polsku i nie wiem jaka ona moze
    podjac praceco taka kobieta moze robic w polsce.
    Pracowalismy razem na statkach w restauracji.
    Ona ma wykształcenie hotelarskie, ale w tym zawodzie trzeba znac
    jednak jezyk a z tym narazie jest problem.
    Bardzo prosze o pomoc i jakies pomysly

  • 2. Data: 2007-10-03 19:00:28
    Temat: Re: dylemat
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 03 Oct 2007 11:09:42 -0700, s...@w...pl wrote:

    >Bardzo prosze o pomoc i jakies pomysly

    Intensywny kurs języka polskiego?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 3. Data: 2007-10-04 14:03:02
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    s...@w...pl zapodał(-a):
> [...]
    > Ona ma wykształcenie hotelarskie, ale w tym zawodzie trzeba znac
    > jednak jezyk a z tym narazie jest problem.

    Witaj.
    Mam trochę znajomych z Ukrainy. Język opanowali w ekspresowym czasie,
    niech żona chociaż spróbuje. Myślę, że w pół roku będzie mówić (poważnie!).
    Ze znajomością tylu języków obcych nie powinna mieć zbyt wielu problemów
    w zawodzie...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 4. Data: 2007-10-04 19:05:30
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    s...@w...pl napisał(a):
> [...]
    > Ona ma wykształcenie hotelarskie, ale w tym zawodzie trzeba znac
    > jednak jezyk a z tym narazie jest problem.

    witam
    na dzień dobry niech aplikuje na ogłoszenia które są w obcym języku to
    może być wskazówka że w takiej firmie nie będzie musiała specjalnie
    mówić po polsku.

    --
    Z pozdrowieniem
    marcin jan

    "Nienawidzę twoich poglądów, ale dam się zabić abyś mógł je głosić"

  • 5. Data: 2007-10-10 13:30:55
    Od: "Janusz" <h...@o...pl>

    Bardzo prosze o pomoc i jakies pomysly

    Moze niech zona sprobuje w spedycjach. Ja sam szukam osoby ze znajomością
    rumunskiego i wegierskiego jednoczesnie. Ale bardziej mnie interesuje osoba
    mieszkajaca w Rumunii.

    Pozdrawiam
    Janusz