-
1. Data: 2003-02-06 09:10:10
Temat: druk RP7
Od: "MS" <a...@N...gazeta.pl>
Witam...
pojawiłam sie na grupie kilka dni temu pytajac o druk RP 7, zgodnie z Waszymi
sugestiami poprosilam bylego pracodawce o wystawienie tegoz druku. ..i o
dziwo wystawił bez żadnego "ale". Teraz mam nastepujace pytanie. Czy na
wystawionym przez niego papierze powinno byc rozbicie na zasadzie...tyle
dostalam do "reki", tyle kasy przekazał na ZUS..itd. Na zaswiadczeniu jakim
dostalam jest tylko pozycja "roczne zarobki" i na tym sie kończy. nie ma
nawet słowa o kwocie jaka przekazał do ZUSu..ale moze tak musi to wygladać??
Z drugiej strony jesli jest to zaswiadczenie dla ZUSu to wydaje mi sie ze
powinna byc wyszczegolniona kwota przekazana na skladki ZUS...A moze jednak
sie mysle??? Prosze ponownie o rade...
Pozdrawiam
Marta
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2003-02-06 11:20:10
Temat: Re: druk RP7
Od: s...@p...onet.pl
> Witam...
Trudno się wypowiadać nie wiedząc za jaki okres pracy masz wystawione Rp 7,
jeżeli jest wystawione na orginalnym druku, to powinnaś mieć kilka kolumn ale
nie wszystkie wypełnione.Powinnaś mieć wypełniony Twój przychód za posczegółne
lat ( rok ),oraz kwotę ( kwoty ) rocznego przeciętnego wynagrodzenia
ogłoszonego za dany rok i oblicony procentowy stosunek Twojego wynagrodzenia za
poszczególne lata ( rok ) do przeciętnego wynagrodzenia.W Rp 7 nie uwzględnia
się ZUS.Cześć.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
3. Data: 2003-02-06 13:09:07
Temat: Re: druk RP7
Od: "Jean" <j...@w...pl>
powinno byc:
1. wynagrodzenie brutto
2. zasilki chorobowe
3. okresy zwolnien lekarskich
Jean