PracaGrupypl.praca.dyskusjedoswiadczenie › doswiadczenie
  • Data: 2004-10-15 13:34:44
    Temat: doswiadczenie
    Od: "kazoo" <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Szukam pracy juz prawie rok. Mam 29 lat. Obawiam sie, ze nie znajde pracy w
    szukanym zawodzie (programista). Mam ciagle poczucie tego, ze sie cofam w
    rozwoju - nie mam przeciez mozliwosci nabywania doswiadczenia. W zasadzie
    idac do pracy musze liczyc na sporo dawke czasu na przyszkolenie sie. Jak wy
    rozwiazujecie problem z nabywaniem doswiadczenia czy rozwojem podczas
    poszukiwan pracy? Niestety nie stac mnie na kursy. Jak moge zdobyc prace
    kiedy nie mam doswiadczenia, a jest ono wszedzie wymagane?

    pozdrawiam.kazoo