PracaGrupypl.praca.dyskusjedoswiadczenie › Re: doswiadczenie
  • Data: 2004-10-15 15:21:14
    Temat: Re: doswiadczenie
    Od: "Radoslaw Knap" <r...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    1. Po pierwsze wszystko zależy od tego JAK szukasz tej pracy, no i
    oczywiście gdzie?

    musisz uwiewrzyć w siebie, w końcu COŚ umiesz- warto zacząć od wykorzystania
    tych umiejętności

    2. zdobywać doświadczenie można na różne sposoby- praktyki, staże, prace
    dorywcze, własna działalność- podwykonawstwo; co jest często praktykowane
    wśród informatyków

    3. dobre firmy same kształcą, dają dofinansowanie na szkolenia

    pozdrawiam,
    Radek

    r...@b...com.pl