PracaGrupypl.praca.dyskusje › dokument o zapoznaniu sie z warunkami pracy

  • 1. Data: 2007-09-25 09:16:33
    Temat: dokument o zapoznaniu sie z warunkami pracy
    Od: " torka" <t...@g...pl>

    Witam mam pytanie, pracuje obecnie w firmie x, bylem na rozmowie w firmie y i
    zakwalifikowalem sie, podpisalem tam cos takiego jak zapoznanie sie z
    warunkami pracy, tzn ze na podstawie tego dokumentu bedzie sporzadzona umowa,
    jezeli bym zrezygnowal z pracy w firmie y to grozi mi cos,za to ze podpisalem
    ten dokument?
    pozdro

  • 2. Data: 2007-09-25 15:27:15
    Temat: Re: dokument o zapoznaniu sie z warunkami pracy
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fdajlh$2vq$1@inews.gazeta.pl, * torka* wrote:
> [...]
    > bedzie sporzadzona umowa, jezeli bym zrezygnowal z pracy w firmie y
    > to grozi mi cos,za to ze podpisalem ten dokument?

    A skad my mamy wiedziec co ty dokladnie podpisales?
    Nie wziales sobie kopii?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."