PracaGrupypl.praca.dyskusjedojazd do pracy około 100 km dziennie ???

  • 11. Data: 2005-09-20 19:10:47
    Temat: Re: dojazd do pracy około 100 km dziennie ???
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    20.09.2005 # 19:55:32, chester napisał:

    > Ja wiem że mnie weźmiecie za maniaka, ale myślałeś o rowerze? Znajomy
    > tak czasem robi - 90km w jedną stronę i nie narzeka :-)
    > Propozycja jak najbardziej serio, jeśli nie masz małych dzieci i
    > zamierzasz dbać o zdrowie/sylwetkę. Praca+3h w aucie nie sprzyja
    > posiadaniu zdrowego ciała...

    Kiedyś w wakacje spróbowałem i odechciało mi się. O ile wtedy
    tygodniowo robiłem ~120 km (rekreacyjnie), to jednak okazało się,
    że jestem zbyt leniwy, aby wracać rowerem do domu z pracy ;). Może
    gdybym miał jakiś lepszy rower z cienszymi oponami - kto wie...
    --
    pozdrawiam

  • 12. Data: 2005-09-20 21:04:13
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Tue, 20 Sep 2005 21:03:06 +0200, "Leechu" wrote:

    >Rowerem jeżdżę i to sporo :) skąd wiesz??? ;) ale 200 km dziennie by mnie
    >zabiło i nie miał bym już czasu na nic :). Dojazd przy dobrym kręceniu
    >kolarką (na takim dystansie ze średnią 33km/h - 37 km/h) wychodzi około 5-6
    >godzin.
    >p.s. zapraszam na moją stronę - oczywiście rowerową :))
    >www.leechu.republika.pl

    Ha! I tu was mam! Jak mówiłem, że grupę opanowała loża cyklistów to
    nikt mi nie wierzył. Wszyło szydło z ... tfu, szprycha z obręczy!
    Mówiłem, że najlepsze etaty sprzed nosa ludu bezrobotnego zgarniają
    tajemniczy cykliści i nieee wieeerzyyyyliiiiii... .
    I co teraz? :>

    --
    pozdrawia
    Cyklista Bremse

  • 13. Data: 2005-09-20 21:21:44
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Bremse [Tue, 20 Sep 2005 22:04:13 +0100]:

    > Mówiłem, że najlepsze etaty sprzed nosa ludu bezrobotnego zgarniają
    > tajemniczy cykliści i nieee wieeerzyyyyliiiiii... .
    > I co teraz? :>

    Nic. A myslisz, ze czemu nigdy nie zaprotestowalam? :) To klan
    jest, mafia wrecz, nastepcami masonow jestesmy -- o!

    Kira

  • 14. Data: 2005-09-20 22:09:48
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    > Może
    > gdybym miał jakiś lepszy rower z cienszymi oponami - kto wie...

    Kto wie...? ;-)
    Tylko jak będziesz mieć 20kg nadwagi, problemy z układem krwionośnym
    oraz makabryczne zadyszki po każdych 50 schodach pod górę to miej
    pretensje do siebie :-)
    Oczywiście rower nie jest jedyną dozwoloną formą aktywności fizycznej,
    ale chyba jest najpożyteczniejszy :-)
    I żeby nie być zanadto OT i NTG:
    Jako pracodawca doceniłbym pracownika który dba o ciało - mens sana in
    corpore sana :-)

    chester

  • 15. Data: 2005-09-20 22:14:49
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    Leechu napisał(a):
> [...]
    > kolarką (na takim dystansie ze średnią 33km/h - 37 km/h) wychodzi około 5-6

    A ja nie mówię o codziennych 200km, bo tyle to nawet zawodowcy nie
    jeżdżą :-) Ale tak raz-dwa razy w tygodniu mógłbyś spróbować :-)

    > p.s. zapraszam na moją stronę - oczywiście rowerową :))
    > www.leechu.republika.pl

    A nawet zajrzałem, ale nie ma tam dla mnie raczej wiele ciekawego :-)

    chester

    PS. FUT Warning no bo o pracy jako takiej to chyba w tej gałęzi już nie
    dyskutujemy :-)

  • 16. Data: 2005-09-20 22:35:22
    Od: marek_m <maariaan_WYTNIJ_@_TO_tlen.pl>

    > kolarką (na takim dystansie ze średnią 33km/h - 37 km/h) wychodzi około 5-6
    > godzin.

    [ot]
    Amator nie ma szans utrzymać takiej średniej na takim
    dystansie. Może czasami - z wiatrem... ale i tak wątpię.
    100km realnie jedzie się ze średnią - 24do 29km/h i po tym -
    padasz na twarz.
    [/ot]

    A teraz na temat i poważnie.
    Wielu łodzian jeździ pociagiem do wa-wy.
    Ci których znam nie znoszą tego najlepiej, choć pracę i dom
    maja blisko dworców w tych miastach.
    Mimo to niektórzy pracują już ponad 5 lat...
    Pozdrawaiam Marek.

  • 17. Data: 2005-09-21 06:01:52
    Od: Marek Barbaszyński <m...@i...com.pl>

    Leechu wrote:
    > Witajcie.
    > Być może uda mi się dostać pracę w miejscu oddalonym około 100 km od
    > miejsca zamieszkania. Trochę nie chcę się przekwaterowywać i mam w
    > planie dojazd. Dojeżdża ktoś, bądź dojeżdżał taki kawałek codziennie
    > do pracy ?? Jak znosiliście/znosicie taką bądź co bądź niedogodność.
    > Dodam że dojazd jest 80% drogami szybkiego ruchu. Auta nie mam ale
    > chcę ewentualnie kupić coś w miare ekonomicznego na gaz.

    Dojeżdżam tak od jakichś 10 lat (Siedlce-Warszawa, jakieś 90 km).
    Zresztą takich jest więcej - co najmniej połowa porannych pasażerów
    pociągów na tej trasie jedzie do pracy. Można się przyzwyczaić.

    Co do sposobu dojazdu - pociągiem jest taniej, można się od biedy
    wyspać (o ile nie boisz się kradzieży) albo poczytać.
    Samochodem jest za to szybciej no i niezależnie od rozkładu jazdy
    (z drugiej strony niespodzianki potrafią sporo namieszać). Jeżeli
    to możliwe, warto sovbei tak ustawić godziny pracy, żeby uniknąć
    korków.

    --
    Marek "Barbidu" Barbaszyński
    ---- The signature has been optimized away

  • 18. Data: 2005-09-21 11:24:13
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...com>

    Hej,

    W/g biletu PKP - codziennie 130km. Parę latek już wytrzymałem i planuję
    parę wytrzymać. Wielu znajomych dojeżdża już nawet 10lat.

    Gawron

  • 19. Data: 2005-09-21 12:13:39
    Od: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl>

    chester <c...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > Ja wiem że mnie weźmiecie za maniaka, ale myślałeś o rowerze? Znajomy
    > tak czasem robi - 90km w jedną stronę i nie narzeka :-)
    > Propozycja jak najbardziej serio,

    prawde mowiac to po przeczytaniu twego posta wzialem cie za SZALENCA,
    maniak to za malo powiedziane :)
    sam czesto jezdze po 20-30 km. dla krotszych odcinkow nie oplaca sie
    wyciagac roweru ;-) w tym roku przejechalem jakies 1500 km :(
    w ubieglym 7000 km, 2 lata temu 3500km - jednak 180 km dziennie to nawet
    mnie przerazilo :-]
    sprawa na szczescie sie wyjasnila. zgadzam sie calkowicie,
    ze raz na tydzien mozna pozwolic sobie na taki wyczyn.
    hehe, nawet twierdze, ze powinno byc obowiazkowe :-D
    x.lat temu dojezdzalem do pracy rowerem, zajmowalo mi to jakies 30 minut
    do pracy, i 1.5 godziny z pracy (nie moja wina, ze po drodze byl las:))

    > jeśli nie masz małych dzieci i zamierzasz dbać o zdrowie/sylwetkę.
    > Praca+3h w aucie nie sprzyja posiadaniu zdrowego ciała...

    tak, wszyscy mi mowia, ze mlodo wygladam, zazwyczaj myla sie o jakies 5 lat

    pozdrawiam
    mhl999

  • 20. Data: 2005-09-21 15:48:27
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    mhl999 napisał(a):

> [...]
    > wyciagac roweru ;-) w tym roku przejechalem jakies 1500 km :(
    > w ubieglym 7000 km, 2 lata temu 3500km - jednak 180 km dziennie to nawet

    No, ja robię dziennie po 60-100km, w tym roku mam już przejechane ok.
    9000 i pewnie do 12-14kkm dobiję :-) Ale i ja nie sądzę żeby takie
    180-tki codziennie miały sens. :-)

    > tak, wszyscy mi mowia, ze mlodo wygladam, zazwyczaj myla sie o jakies 5 lat

    Facet poznany w szpitalu jest byłym lekkoatletą, dojeżdża teraz do pracy
    w elektrowni codziennie po ~6km w jedną stronę. Wygląda na 42, sprawny
    jakby miał 35 a ma 58 :-)

    chester