PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy wyjazdy za granice minely

  • 11. Data: 2008-11-02 08:08:16
    Temat: Re: czy wyjazdy za granice minely
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    andreas pisze:
    > wiadomości news:gejiga$98h$1@news.onet.pl...

    > To zwalczmy tą propagandę i podaj pare przykładów.

    Na przykład białoruski rolnik ma o wiele większą wolność w produkcji
    żywności, niż rolnik europejski, na Białorusi nie pójdziesz do więzienia
    za prowadzenie badań naukowych negujących ilość zamordowanych w obozach
    koncentracyjnych itp. itd.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 12. Data: 2008-11-02 16:44:57
    Od: "andreas" <a...@y...com>

> [...]
    > żywności, niż rolnik europejski, na Białorusi nie pójdziesz do więzienia za
    > prowadzenie badań naukowych negujących ilość zamordowanych w obozach

    :)

    Ja mam taki prymitywny sposób, aby poznać, w którym kraju jest lepiej.
    Podpowiedż mi w którą stronę odbywa się ruch rolników i naukowców.
    Emigrują/uciekają z Polski do Białorusi?

    --
    andreas

  • 13. Data: 2008-11-02 20:39:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    andreas pisze:
> [...]
    > Podpowiedż mi w którą stronę odbywa się ruch rolników i naukowców.
    > Emigrują/uciekają z Polski do Białorusi?

    Nie dyskutujemy o tym, w którym kraju jest lepiej. Zwracam tylko
    uwagę, że niekiedy w UE jest mniej wolności niż na Białorusi. To źle
    świadczy o UE, a nie dobrze o Białorusi.

    Ach, i zastanów się na przykład, czy w tej niewolniczej Białorusi
    przyjdzie komuś do głowy zabrać dziecko jego rodzicom, ponieważ - według
    urzędnika oczywiście - dziecko jest za grube...

    http://wiadomosci.onet.pl/1852920,12,item.html

    Jeśli to jest normalne państwo, to ja dziękuję, wolę Białoruś.

  • 14. Data: 2008-11-02 22:06:43
    Od: "Miroslaw L. Baran" <b...@h...pl>

    Liwiusz wychwala wolności białoruskie:

    A to ja powiem 'sprawdzam' i spytam kolegę: ...a w jakim kraju ktoś
    poszedł do więzienia za prowadzenie badań naukowych negujących ilość
    zamordowanych w obozach koncentracyjnych?

    Jaki procent ziemi na Białorusi jest w posiadaniu rolników
    indywidualnych?

    > Nie dyskutujemy o tym, w którym kraju jest lepiej. Zwracam tylko
    > uwagę, że niekiedy w UE jest mniej wolności niż na Białorusi. To źle
    > świadczy o UE, a nie dobrze o Białorusi.

    ...a to ja powiem 'sprawdzam' i spytam kolegę: gdzie w UE jest mniej
    wolności niż na Białorusi? Kolega postawił interesującą tezę, a ja
    poproszę o udowodnienie tej tezy. Z przykładami.

> [...]

    > http://wiadomosci.onet.pl/1852920,12,item.html

    > Jeśli to jest normalne państwo, to ja dziękuję, wolę Białoruś.

    ...gdzie oczywiście takie rzeczy są po prostu nie do pomyślenia, panie
    dziejku, nie-do-po-my-śle-nia.

    Kolega czerpie swoje informacje o świecie z Onetu, Respubliki i Daily Mail?

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    ''Light in the absence of eyes illuminates nothing.''
    --Aeon Flux

  • 15. Data: 2008-11-02 22:39:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Miroslaw L. Baran pisze:
    > Liwiusz wychwala wolności białoruskie:

    > A to ja powiem 'sprawdzam' i spytam kolegę: ...a w jakim kraju ktoś
    > poszedł do więzienia za prowadzenie badań naukowych negujących ilość
    > zamordowanych w obozach koncentracyjnych?

    W Austrii - David Irving spędził rok w więzieniu (skazany na 3 lata).

    > Jaki procent ziemi na Białorusi jest w posiadaniu rolników
    > indywidualnych?

    Nie wiem. Nie ma to znaczenia dla tej dyskusji.

    > ...a to ja powiem 'sprawdzam' i spytam kolegę: gdzie w UE jest mniej
    > wolności niż na Białorusi? Kolega postawił interesującą tezę, a ja
    > poproszę o udowodnienie tej tezy. Z przykładami.

    Nie postawiłem tezy, że Białoruś jest bardziej wolna, niż UE.
    Postawiłem tezę, że czasem uregulowania UE są mniej wolnościowe niż
    analogiczne uregulowania na Białorusi. Przykłady podałem.

    > ...gdzie oczywiście takie rzeczy są po prostu nie do pomyślenia, panie
    > dziejku, nie-do-po-my-śle-nia.
    >
    > Kolega czerpie swoje informacje o świecie z Onetu, Respubliki i Daily Mail?

    Generalnie z internetu, tv staram się nie oglądać, bo tam nie ma
    wiadomości, tylko są interpretacje wiadomości. Show.

  • 16. Data: 2008-11-03 20:08:56
    Od: "Pioter" <z...@p...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gela7a$tfs$1@news.onet.pl
> [...]

    "Tymczasem można podać wiele przykładów, gdzie poziom
    wolności jest większy na Białorusi niż w UE. Nie mówiąc już o tempie

    postawiles idiotyczna teze! byles na Bialorusi w ostatnich latach?

    pozdr
    p.

  • 17. Data: 2008-11-03 20:25:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Pioter pisze:
> [...]
    > rozwoju."
    >
    > postawiles idiotyczna teze! byles na Bialorusi w ostatnich latach?

    Podałem konkretne przykłady, aby wykazać że postawiłem idiotyczną
    tezę, wypadałoby je zanegować.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 18. Data: 2008-11-05 20:23:14
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:genmkt$ndp$1@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Podałem konkretne przykłady, aby wykazać że postawiłem idiotyczną tezę,
    > wypadałoby je zanegować.
    Niekoniecznie, jest znacznie prostszy sposób. Wystarczy wskazać, że nikomu
    nie zdradziłeś jaka jest twoja definicja wolności oraz czemu miałaby być
    lepsza/prawdziwsza od innych.

    --
    Jotte